۷۱۸۶
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
تعداد بازدید : ۱۰۰
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

جوان نوشت: یکی از قهرمانی‌های پی‌درپی‌اش حرف می‌زند و دیگری می‌خواهد با تغییر لوگو ادای باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال جهان را دربیاورد.

جوان نوشت: یکی از قهرمانی‌های پی‌درپی‌اش حرف می‌زند و دیگری می‌خواهد با تغییر لوگو ادای باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال جهان را دربیاورد.

به گزارش فراتیتر، این سروصداهای داخلی سرخابی‌های پایتخت است. دو باشگاه بیت‌المال‌خور که وقتی پای دعواهای خارجی به میان می‌آید، تنها و تنها باعث آبروریزی ایران می‌شوند؛ اینکه یک باشگاه با ارسال قبض جعلی تلاش کند پول باشگاه اروپایی برای استفاده قرضی از بازیکنش را ندهد و بعد گند کار بالا بزند، عین آبروریزی است.

حالا هر چقدر مدیرعامل سوئیس‌نشین دوتابعیتی این باشگاه بیاید و ادعا کند که می‌خواهیم حرفه‌ای باشیم و لوگو عوض کنیم. اینکه دیگری بیاید و به جای پرداخت مبلغ قرارداد به بازیکن خارجی بیانیه تند منتشر کند و بعد گند کار بالا بزند هم عین آبروریزی برای ایران است، حالا مدیرعاملش بیاید و همه را متهم به دسیسه کند. بیاید و از نان و سیب‌زمینی حرف بزند، از اینکه به بقیه می‌دهند و به او و باشگاهش نه، رفتارهای دو سرمربی هم که دیگر گفتن ندارد، چراکه این روزها حسابی و بدون کنترل هرچه دل‌شان می‌خواهد می‌گویند.

این وسط فقط مانده‌ایم که این همه نهاد نظارتی و امنیتی و … دقیقاً مشغول چه کاری هستند که این دو باشگاه اینچنین بدون دغدغه و بدون نگرانی با آبروی ایران بازی می‌کنند!

هنوز چگونگی نقد شدن چند باره یک چک از سوی باشگاه استقلال سؤال بزرگ و بی‌جواب فوتبال ایران است که خبر می‌رسد این باشگاه با ارسال قبض جعلی برای باشگاه «سانتا کلارا» پرتغال سعی داشته از زیر پرداخت مبلغ مربوط به قرض گرفتن محمد محبی در برود، موضوعی که باعث شده استقلال به پرداخت ۶۰۰ هزار یورو محکوم شود. جالب است که در همین اوضاع و احوال خبر می‌رسد جمعی از آقایان کت‌وشلوارپوش باشگاه برای تغییر مزاج تصمیم گرفته‌اند سفری چند روزه به کیش داشته باشند، حالا با کدام پول و هزینه بماند.

در اردوی مقابل هم اوضاع مشابهی وجود دارد. باشگاه پرسپولیس به دلیل تأخیر در پرداخت مطالبات رادوشوویچ به پرداخت ۲۰۰ هزار یورو محکوم شده است. بدین ترتیب باشگاه موظف است ظرف ۳۰ روز آینده ۴۰۰ هزار یورو پرداخت کند که ۲۰۰ هزار یورو جریمه و ۲۰۰ هزار یورو پرداخت نهایی به این بازیکن محسوب می‌شود.

البته اصلاً جای نگرانی نیست، چون مثل همیشه در بیت‌المال روی دو باشگاه باز است و این بدهی‌ها هم پرداخت خواهد شد تا آقایان دو باشگاه از مدیرعامل گرفته تا مربی و بازیکن خیلی راحت برای یکدیگر رجز بخوانند و با تندترین ادبیات به هم حمله کنند. در چنین اوضاعی باید به همه چیز شک کرد؛ یک جنگ زرگری به راه افتاده تا این دو باشگاه بزرگ بدهکار و آبروبر در پشت تمام دعواهای ساختگی بیشتر از جیب مردم بردارند و خرج سوءمدیریت و اهمال‌کاری‌های خود کنند. اسم این کار را هم گذاشته‌اند تنها شادی این روزهای مردم!

استقلال و پرسپولیس با شعار توخالی «فوتبال این روزها تنها شادی مردم است»، یک جنگ گلادیاتوری به راه انداخته‌اند تا گندکاری‌های بین‌المللی‌شان را پاک کنند و از بیت‌المال بیشتر بردارند. راستی کسی نیست بپرسد اگر مردم این دل‌مشغولی و شادی را از شما نخواهند باید چکار کنند. آنچه این روزها می‌بینیم تنها پرخاشگری، هیاهو و بی‌ادبی است که، چون از قبل با آن برخورد درست نشده امروز به اینجا رسیده است. آنچه حقیقت دارد بدهی‌ها و آبروریزی‌هایی است که این دو باشگاه مثلاً بزرگ برای فوتبال و ورزش ایران به ارمغان می‌آورند و کسی هم نیست که دکان آن‌ها را تخته کند. راستی آقایان نظارتی و امنیتی کجایید که جلوی این همه افسار گسیختگی را بگیرید. کجایید که در این همه بیت‌المال‌خوری و آبروریزی را ببندید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: