۷۱۹۰
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
تعداد بازدید : ۴۹
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

منچسترسیتی در بازی های خانگی خود در لیگ برتر انگلیس آمار عجیبی را ثبت کرده و آن کم ترین میانگین تعداد شوت به ازای هر مسابقه است.

منچسترسیتی در بازی های خانگی خود در لیگ برتر انگلیس آمار عجیبی را ثبت کرده و آن کم ترین میانگین تعداد شوت به ازای هر مسابقه است.

به گزارش فراتیتر، وب سایت هو اسکورد در جدیدترین برآورد آماری خود از بازی های فصل جاری لیگ برتر انگلیس، تیم هایی با کم ترین میانگین تعداد شوت در دیدارهای خانگی را شناسایی کرده که به طرز عجیبی منچسترسیتی رتبه اول را در اختیار دارد. سیتیزن ها با وجود رکورد 100 درصد پیروزی در بازی های خانگی، به طور میانگین از هر تیمی حتی شفیلد یونایتدِ رده بیستمی کم تر به سمت دروازه رقبا شوت زده اند که این نشان از استفاده حداکثری شاگردان پپ گواردیولا از فرصت هایشان دارد. منچسترسیتی در بازی های خانگی خود، به طور متوسط تنها 9/5 شوت در هر مسابقه روانه دروازه حریفان کرده است.

آبی های منچستر تا بدینجای فصل 4 بازی در اتحاد انجام داده اند و 10 گل نیز به ثمر رسانده اند؛ به بیان دیگر و بر اساس آمار فوق، آن ها در مجموع این 4 بازی تنها 38 شوت زده اند، اما حاصل شدن 10 گل از این تعداد شوتِ کم حاکی از استفاده حداکثری سیتیزن ها از موقعیت هایشان در بازی های خانگی است.

کم ترین شوت به ازای هر بازی خانگی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: