۷۳۳۴
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
تعداد بازدید : ۶۳
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

شهاب زاهدی که بعد از یک شروع ناامیدکننده با چهار گل زده در دو بازی هواداران پرسپولیس را امیدوار کرده بود در چند بازی اخیر از ترکیب اصلی دور شده است.

شهاب زاهدی که بعد از یک شروع ناامیدکننده با چهار گل زده در دو بازی هواداران پرسپولیس را امیدوار کرده بود در چند بازی اخیر از ترکیب اصلی دور شده است.

به گزارش فراتیتر، شهاب زاهدی که بعد از یک شروع ناامیدکننده با چهار گل زده در دو بازی هواداران پرسپولیس را امیدوار کرده بود در چند بازی اخیر از ترکیب اصلی دور شده است.
بعد از هت تریک فوق العاده شهاب زاهدی در قزوین و مقابل پیکان به نظر می‌‌رسید موتور گلزنی این مهاجم روشن شده و او از این به بعد گل‌های بسیاری برای پرسپولیس خواهد زد اما دنیای بعد از هت تریک برای او اصلا اصلا جذاب نبود و شرایط برای خوب پیش نرفت.

شهاب زاهدی در بازی با استقلال تاجیکستان در ترکیب اصلی قرار گرفت و یک پاس گل هم داد اما از گلزنی دور ماند.در انزلی او باز هم فیکس بود اما با تغییرات بین دو نیمه یحیی گل محمدی فقط یک نیمه بازی کرد.در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان هم زاهدی بازی را از روی نیمکت شروع کرد و دقیقه ۵۵ به میدان رفت اما مثل بازی با ملوان هیچ ضربه ای به طرف دروازه حریف نداشت و دو بازی کیک نیمه ای و ناموفق را پشت سرگذاشت.

شاید بتوان تعویض او در بازی با ملوان را به تغییرات تاکتیکی یحیی گل محمدی ارتباط داد اما بیرون گذاشتن این مهاجم از ترکیب اصلی آن هم وقتی خود گل محمدی تاکید کرده بود باهویی آماده نیست کاملا عجیب به نظر می‌رسید.

با این شرایط شاید شاب زاهدی در دوشنبه هم نیمکت نشین باشد اما با نمایشی که تنها رقیب او در خط حمله ارائه داد شاید خوش شانس باشد که حداقل روی کاغذ شانس بیشتری نسبت به نبیل باهویی خواهد داشت مگر اینکه اتفاقی در اردوی سرخ‌ها رخ داده باشد که نیمکت نشینی اخیر شهاب زاهدی به آن مرتبط باشد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: