۷۴۰۴
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
تعداد بازدید : ۴۷
ورزشی فوتبال

تیتر یک خبر چرخشی

سپاهان در حالی آلمالیق را در آزادی گلباران کرد که کمک داور ویدیویی نیز دو گل شاگردان مورایس را رد کردند.

سپاهان در حالی آلمالیق را در آزادی گلباران کرد که کمک داور ویدیویی نیز دو گل شاگردان مورایس را رد کردند.

به گزارش فراتیتر، در چهارمین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم سپاهان ایران و آلمالیق ازبکستان در دیداری از گروه سوم به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۹-۰ شاگردان مورایس به پایان رسید.

امیر قلعه‌نویی و کادرفنی تیم ملی پس از تماشای دیدار نساجی و نوبهار، برای تماشای این دیدار در ورزشگاه باقی ماندند.

فرشاد احمدزاده در دقیقه ۱۱ برای دومین بار دروازه آلمالیق را باز کرد که داور با کمک VAR این توپ را هند و گل را مردود اعلام کرد.

احمدزاده در دقیقه ۴۵ نیز با بازیکن آلمالیق برخورد کرد که این مساله باعث تنش میان بازیکنان دو تیم شد و لحظاتی جو ورزشگاه ملتهب شد.

در نیمه دوم شاگردان مورایس توسط محمدجواد حسین نژاد یک بار دیگر دروازه آلمالیق را از پیش رو برداشتند اما باز هم کمک داور ویدیویی این گل را به آفساید و رد کرد.

رامین رضاییان در دقیقه ۶۵ توسط کمیلوف سرنگون شد. این بازیکن با استوک به کمر رضاییان زد و در ادامه داور با بازبینی تصویر توسط کمک داور ویدیویی بازیکن ازبکستانی را از زمین بازی اخراج کرد.

مورایس در بیشتر دقایق این دیدار از روی نیمکت دیدار تیمش را دنبال کرد و این در حالی است که او در بیشتر بازی‌ها از کنار زمین و با تب و تاب خاصی تیمش را هدایت می‌کرد.

هواداران سپاهان پس از به ثمر رساندن گل پنجم سرود قهرمانی خواندند و به شدت تیمشان را مورد تشویق قرار دادند.

روی گل ششم سپاهان در حالی که رامین رضاییان قصد داشت پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد، بازیکنان سپاهان این بازیکن را مجاب کردند تا عیسی آل کثیر جای او پنالتی بزند. در ادامه آل کثیر پنالتی را وارد دروازه آلمالیق کرد و شادی گلش را با نیما میرزازاد تقسیم کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: