۷۴۷۸
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
تعداد بازدید : ۶۷
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از جهت گیری بودجه سال آتی در راستای افزایش حقوق کارگران خبر داد.

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از جهت گیری بودجه سال آتی در راستای افزایش حقوق کارگران خبر داد.
به گزارش فراتیتر، حاجی دلیگانی گفت: هنوز در برنامه هفتم در خصوص حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی تصمیمی گرفته نشده است.
حاجی دلیگانی نمایندهٔ دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به آخرین وضعیت حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و همچنین تامین اجتماعی گفت: در برنامه هفتم به طور مشخص در خصوص حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و همچنین بازنشستگان تامین اجتماعی تصمیم گیری نشده است و آن چیزی که در این خصوص در برنامه هفتم ذکر شده به هیچ وجه کافی نیست.

وی ادامه داد: در همین راستا از دولت درخواست کردیم پیشنهاد مشخص و روشنی که با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، جامع و کامل باشد ارائه کند تا مجلس بررسی و آن را مصوب کند. البته در یک مقطعی پیشنهاداتی در خصوص حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری ارائه داد اما نکته ای که وجود داشت این بود که در خصوص بازنشستگان تامین اجتماعی تصمیمی اتخاذ نشده بود.

این نماینده مجلس افزود: به هر حال نمی شود یک گروه را در نظر گرفت و گروه دیگری را مدنظر قرار نداد. بنابراین تا این لحظه در خصوص وضعیت حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی در برنامه هفتم تصمیم گیری نشده است.

حاجی دلیگانی در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت دستمزد شاغلین دولتی و همچنین کارگران در سال آتی گفت: دولت در رابطه با دستمزد کارمندان در سال آتی تصمیماتی گرفته که همان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: اما در خصوص کارگران با توجه به شرایط تورمی سال جاری و افزایش هزینه ها، خصوصا هزینه ی مسکن، یقینا باید تصمیمات جدی تری توسط شورای حقوق و دستمزد که نمایندگان جامعه کارگری و سایرین حضور دارند اتخاذ شود.

این نماینده مجلس در پایان افزود: هدف ما این است جهت گیری بودجه سال آتی به گونه ای باشد که امکان افزایش حقوق کارگران را تسهیل کند.

منبع: تسنیم
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: