۷۶۲۰
جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
تعداد بازدید : ۷۹
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس خیلی زود از از زمین خارج شد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس خیلی زود از از زمین خارج شد.

به گزارش فراتیتر، مهدی ترابی در دیدار تیم های فوتبال استقلال تاجیکستان و پرسپولیس با وجود گلزنی، خیلی زود از از زمین خارج شد.

مهدی ترابی، ستاره پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت و بعد از آن سرماخوردگی که داشت، بالاخره در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان قرار گرفت و نمایش خوبی هم داشت. مهدی روی یک ضربه ایستگاهیِ تماشایی گلزنی کرد ولی گلش جبران شد و پرسپولیس بازی برده را با تساوی عوض کرد. نکته جالب اما تعویض زودهنگام ترابی بود.

گلزن پرسپولیسی ها در دقیقه ۶۸ جای خود را به وحید امیری داد که خود امیری تنها ۱۰ دقیقه در زمین بود و بلافاصله تعویض شد. اما دلیل تعویض زودهنگام ترابی چه بود و چرا گلزن قرمزها به عنوان اولین بازیکن تعویضی از بازی بیرون رفت؟ ترابی مدت ها مصدوم بود و بعد از آن هم دچار سرماخوردگی شدید شده بود. اتفاقی که باعث شد تا بازی مقابل صنعت نفت را از دست بدهد. مهدی ترابی تمرینات خوبی را در چند وقت اخیر پشت سر نگذاشت و از نظر بدنی اصلا فرم خوبی نداشت.

از همین رو یحیی تصمیم گرفت بیشتر از این به ستاره تیمش فشار نیاورد و او را خیلی زود از بازی بیرون کشید. ترابی در نیمه دوم خسته شده بود و نمی توانست خیلی به عقب برگردد و در کارهای دفاعی شرکت کند. همین موضوع باعث شده بود تا استقلال تاجیکستان بارها از سمت چپ پرسپولیس حمله کند و موقعیت بسازد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: