۷۸۲۲
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید : ۳۷
 امروز نشست آسیب شناسی عملکرد تیم ملی پاراتیروکمان در کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

 امروز نشست آسیب شناسی عملکرد تیم ملی پاراتیروکمان در کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

به گزارش فراتیتر، آنچه اهمیت دارد، صحبت های کمال جوانمرد مدیر اجرایی کمیته در این نشست بود. وی عنوان داشته که اقدامات مرتبط با پاراآسیایی هانگژو در سه بخش خلاصه می‌شود؛ قبل از بازیها که بیشتر معطوف به تدارکات و برنامه‌های آماده‌سازی ورزشکاران بود. حین که با زحمات کادر اجرایی و لطف خداوند منجر به نتیجه خوبی شد و در نهایت پس از بازیها که اختصاص به بررسی عملکرد تیمها و کالبدشکافی نقاط ضعف و قوت دارد.” دقیقا نکته در همین جا توقف می کند؛ نتیجه خوب در هانگژو!

اکنون که زمان کافی از این رویداد گذشته و عرق ها خشک شده، وقت مناسبی است که این بررسی و تحلیل صورت گیرد که عملکرد کاروان اعزامی چگونه بود؟ آیا به مانند گمان مدیر اجرایی کمیته پارالمپیک، نتایج خوبی حاصل شده یا واقعیت و بررسی کیفی دلالت بر افت و نزول خانواده پارالمپیک کشورمان دارد؟ اگر میزان را بر سکو بگیریم که البته دارای اهمیت هم هست، دوم شده ایم که نشانه ای از پیشرفت است اما چرا مدال های طلایمان افت کرده؟ این تناقض را چگونه می توان تفسیر کرد؟

به گزارش کانال پارالمپیک ایران، به نظر ورای این مصاحبه ها و صحبت ها که فاقد عمق و ژرفای کارشناسی است، بایستی نتایج هانگژو را مورد بررسی قرار داد تا به میزانی دقیقی از آنچه گذشت، برسیم. اکنون نیز وقتش رسیده و بایستی به بررسی دقیق و کارشناسی این بازیها پرداخت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: