۸۰۱۱
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴
تعداد بازدید : ۳۵
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

گرت بیل در بازی مقابل چلسی پس از مدت‌ها بار دیگر بازی تیم محبوبش را از نزدیک مشاهده کرد.

گرت بیل در بازی مقابل چلسی پس از مدت‌ها بار دیگر بازی تیم محبوبش را از نزدیک مشاهده کرد. 

به گزارش فراتیتر، وینگر سابق رئال مادرید که فصل 2020/21 به صورت قرضی به تاتنهام بازگشته بود، به دلیل پاندمی کرونا فرصت بازی مقابل طرفداران را پیدا نکرد. بیل پیش از بازی با چلسی مقابل 60 هزار نفر در استادیوم تاتنهام دوباره موقعیت درخشانی را تجربه کرد. گرت بیل در مصاحبه جدید با سایت تاتنهام، این باشگاه را بهترین تیم دوران ورزشی‌اش معرفی می‌کند. او گفته است:

مِی 2007 را به یاد دارم، انگار همین دیروز بود. پیش از حضور در این باشگاه متوجه بزرگی آن نبودم تا این که طرفداران شگفت‌انگیز و حمایت‌های داخل و خارجی آن‌ها را مشاهده کردم. ماجراجویی باورنکردنی گذراندم و بهترین تصمیم من انتقال به تاتنهام بود. شروع راحتی در باشگاه نداشتم. پسری جوان بودم و اوضاع واقعا مطابق خواسته من نبود. با این حال اگر به سختی تلاش کنید و باشگاه هم از شما حمایت کند، به مسیری درست برای کسب دستاوردهای بسیار خوب گام بر می‌دارید. 

حالا که بازنشسته شده‌ام، وقتی به گذشته نگاه می‌کنم لحظاتی را به یاد می‌آوردم و احساسم در آن زمان را حتی با با تماشای ویدیوها مرور می‌کنم. ماجراجویی باورنکردنی بود. تاتنهام از میانه جدول به بالا رسید و واقعا رشد کرد. عاشق مسیری هستم که در آن تبدیل به تیمی برجسته در لیگ برتر شدیم و هنوز هم این موضوع ادامه دارد. 

 بازگشت در فصل 2020/21؟ می‌خواستم مقابل تماشاگران در این استادیوم باورنکردنی بازی کنم اما حضور آن‌ها ممکن نشد. دوره دومم را هم دوست داشتم. می‌دانستم با توجه به سن و سالم، تاثیر دوره اول را در تیم نخواهم داشت،  با این حال روابط خوبی در باشگاه داشتم و از حضور در تاتنهام لذت بردم. بازی برای این باشگاه بسیار خاص است. قبلا هم گفته‌ام تاتنهام بهترین باشگاهی است که در آن حضور داشته‌ام.  توصیه گرت بیل به بلینگام: فقط بازی رئال مادرید را انجام بده؛ اگر عروسک خیمه شب بازی نباشید از شما انتقاد می‌ شود 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: