۸۱۶۱
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
تعداد بازدید : ۶۶
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین معتقد است شایسته‌ترین تیم لیگ برتر فوتبال را در اختیار دارد.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین معتقد است شایسته‌ترین تیم لیگ برتر فوتبال را در اختیار دارد.

به گزارش فراتیتر، سعید دقیقی درباره عملکرد فراتر از انتظار تیم فوتبال شمس آذر قزوین در لیگ برتر، گفت: برای تیمی چون شمس آذر که سابقه چندانی ندارد، از بازیکنان جوان استفاده می‌کند و در حال طی کردن روند حرفه‌ای باشگاهداری است، رقابت با باشگاه‌های صنعتی متمول کمی زمان‌بر و دشوار محسوب می‌شود. مجموعه جوانی هستیم و فاصله سنی میان مالک، مدیرعامل و کادر فنی بسیار کم است.

وی با اشاره به کسر سه امتیاز از شمس آذر در آغاز لیگ برتر بیان کرد: انرژی ما با بحران‌های ابتدای فصل گرفته شد و کارمان را با اعتماد به بازیکنان فصل گذشته آغاز کردیم. تیم‌های صدر جدولی به‌خاطر گذشتن از بودجه 350 میلیاردی با هم دعوا می‌کنند، اما خودمان را با بودجه 80 میلیاردی ابتدای فصل مطابقت دادیم. فقط نظم پرداخت‌ها برای ما مهم بود و خواسته آنچنانی نداشتیم. بحران را پله‌پله پشت سر گذاشتیم و از همه لحاظ - چه فنی و اخلاقی - لایق‌ترین تیم ایران بوده‌ایم.
سرمربی شمس آذر به انتقاد از اشتباهات داوری علیه تیمش پرداخت و عنوان کرد: از ابتدا بازی‌های باکیفیتی ارائه کردیم که در هفته‌های نخست نتیجه نمی‌گرفتیم. اگر کمک داور ویدیویی (VAR) وجود داشت، شاید در رتبه‌های بالاتری قرار می‌گرفتیم. پنالتی و گل محرز ما مقابل ذوب‌آهن دیده نشد و در دیدار با هوادار هم اشتباه داوری رخ داد. تلاش کردیم فضا را برای پیشرفت مهیا کنیم و تیم‌های تراکتور، مس رفسنجان و فولاد را در خانه این تیم‌ها شکست دادیم.

منبع: تسنیم
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: