۸۱۹۰
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
تعداد بازدید : ۴۶
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

چهار مظنون ربودن پدر دیاز، در حالی که در دادگاه در کلمبیا حاضر شدند، می‌خندیدند.

چهار مظنون ربودن پدر دیاز، در حالی که در دادگاه در کلمبیا حاضر شدند، می‌خندیدند.

به گزارش فراتیتر، دادستان کلمبیایی از رفتار 4 متهمی که در پرونده گروگان‌گیری پدر لوئیس دیاز دست داشتند، خشمگین شده است.

مظنونان در جلسه رسیدگی به اتهامات خود در دادگاه اعتراض کردند و معتقد بودند که باید هر چه سریع‌تر آزاد شوند. آن‌ها در اعتراض به رفتار دادستان مدام در حال خندیدن بودند.

دادستان ایالتی که از رفتار آن‌ها خشمگین شد، گفت: "به نظر می‌رسد که بازداشت‌شدگان این موضوع را خنده‌دار می‌دانند. آن‌ها می‌خندند و از آن‌ها می‌خواهم احترام بیشتری نشان دهند. این یک موضوع جدی است."

امروز در جلسه استماع در شهر ریوهاچای کلمبیا مشخص شد که دادستان‌ها قصد دارند تایید کنند ربودن لوئیس مانوئل دیاز از سوی این افراد با انگیزه کسب درآمد انجام شده است.

دادستان چهار مظنون را به جنایاتی از جمله آدم‌ربایی به منظور اخاذی متهم کرده‌اند. او آن‌ها را "خطری جدی برای جامعه" توصیف کرد و گفت که خطر فرار وجود دارد و نباید به قید وثیقه آزاد شوند.

هیچ‌یک از چهار مردی که پلیس و دادستان کلمبیا شنبه گذشته آن‌ها را دستگیر کردند، اعلام نکردند که به اتهامات اعتراف خواهند کرد و اصرار داشتند که بی‌گناه هستند.

قاضی تایید کرد که حکم خود را در مورد اینکه آیا آن‌ها باید به زندان فرستاده شوند یا با قرار وثیقه مشروط آزاد شوند، دوشنبه آینده اعلام خواهد کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: