۸۳۵۵
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۵
تعداد بازدید : ۵۳
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، تیم ملی در مقطع زمانی فعلی مثل زمان هدایت دراگان اسکوچیچ بازی می‌کند.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، تیم ملی در مقطع زمانی فعلی مثل زمان هدایت دراگان اسکوچیچ بازی می‌کند.

به گزارش فراتیتر، هادی عقیلی، درباره پیروزی تیم ملی برابر هنگ‌کنگ اظهار داشت: اعضای تیم ملی هم می‌دانستند که یک بازی نسبتاً آسان در پیش دارند و نکته مهم این بود که ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و این نشان می‌دهد که تیم ملی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت. اگر از این فرصت‌ها استفاده می‌شد می‌توانستیم با گل‌های بیشتری هنگ‌کنگ را شکست بدهیم.

وی در مورد عملکرد تیم ملی در 10 بازی گذشته که امیر قلعه‌نویی هدایتش را بر عهده گرفته است، تصریح کرد: ما چه در بازی‌های دوستانه و چه در بازی‌های رسمی تا اینجا عملکرد خوبی داشتیم و فقط در بازی با اردن چندان خوب نبودیم که فکر می‌کنم دلیلش خستگی بازیکنان بود.
عقیلی راجع به اینکه آیا سبک بازی تیم ملی نسبت به گذشته تغییر کرده است یا خیر، خاطر نشان کرد: نسبت به زمان کی‌روش از لحاظ سیستم و سبک بازی تغییراتی داشته‌ایم، ولی فکر می‌کنم تیم ملی شبیه زمان دراگان اسکوچیچ بازی می‌کند. تغییرات تیم ملی نسبت به زمانی که اسکوچیچ در تیم ملی بود زیاد نبوده است.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا به تسنیم گفت: ما مسیر همواری برای رسیدن به فینال داریم و بازیکنان تیم ملی هم پختگی لازم را دارند. به نظر من ایران شایستگی رسیدن به قهرمانی را دارد.

وی در واکنش به اینکه خیلی‌ها ژاپن را شانس اصلی قهرمانی می‌دانند، یادآور شد: یکی از دلایلی که این تصور را به وجود آورده است نتایج خوب ژاپن در یکی دو ماه گذشته بوده، ولی مسئله اصلی این است که آنها همیشه تیمی پرقدرت و مدعی هستند و در این جام هم یکی از مدعیان اصلی خواهند بود. با این حال فکر می‌کنم اگر به فینال راه پیدا کنیم می‌توانیم قهرمان شویم.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: