۸۳۶۰
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
تعداد بازدید : ۷۲
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

کاپیتان سابق آبی ها قاطعانه می‌گوید علاوه بر استقلال حتی از پرسپولیس هم نباید امتیازی کم شود.

کاپیتان سابق آبی ها قاطعانه می‌گوید علاوه بر استقلال حتی از پرسپولیس هم نباید امتیازی کم شود.

به گزارش فراتیتر،فرصتی دست داد تا با شاهرخ بیانی پیرامون شرایط استقلال و البته تیم ملی گپ بزنیم. کاپیتان اسبق آبی پوشان مثل همیشه با صراحت حرف‌هایش را زد.

استقلال با برد مقابل تراکتور موقعیت خود را در صدر جدول بهبود بخشید. نظرتان در این خصوص چیست؟
استقلال باید ببرد. برای قهرمان شدن باید تمامی  تیم‌ها و به خصوص تیم‌های مدعیان از پیش رو برداشت و آبی پوشان همیشه جلوی سپاهان و تراکتور بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. شاگردان نکونام در این بازی با انگیزه بالا و البته منطقی نشان دادند و توانستند تیم خوب تراکتور را که از تمامی جهات از بهترین‌های لیگ برتر هستند را با یک نمایش منطقی از پیش رو بردارند. استقلال منهای ۲۰ دقیقه پایانی بازی که آن هم تا حدودی منطقی است، توانسته حاکم بازی باشد. بی شک اگر دست جواد نکونام بازتر بود و نفرات لازم را در اختیار داشت استقلال می‌توانست در ضد حملات تعداد گل‌های خود را افزایش دهد تا نیم فصل دوم با شرایط بهتری به کارش ادامه دهد. در مجموع استقلال تا اینجای کار خوب عمل کرده و همگی وظایف خود را به بهترین شکل ممکن در حال انجام دادن هستند.

با این شرایط توقع ادامه صدر نشینی آبی پوشان از سوی هواداران انتظار زیادی نیست؟
آنچه که مشخص است زمانی که استقلال و پرسپولیس صدر جدول را از آن خود می‌کنند ادامه بازی‌ها را با انگیزه بالاتری به میدان می‌روند تا ضمن حفظ صدر جدول، منتظر لغزش دیگر تیم‌های مدعی و فاصله انداختن بیشتر با رقبا شوند. بازیکنان استقلال حالا که صدر نشین شده‌اند باید با انگیزه هرچه بیشتر بازی به بازی پیش رفته و با تجربه‌تر برای پیروز  از میدان شدن خارج شدن عمل کنند تا صدرنشینی خود را با اقتدار ادامه دهند. خدا را شکر از سرمربی و بازیکن گرفته تا هواداران همگی این روزها خوشحال هستند. با توجه به طلب بازیکنان از باشگاه اما بچه‌ها انصافاً تا به اینجای کار فصل را خوب پشت سر گذاشته‌اند . تیم امروزه یک سرمربی و کادر استقلالی و با تجربه را در اختیار دارد که این خود انگیزه‌ای است برای بازیکنانی که به دنبال موفقیت و کسب جام هستند.

چه اتفاقی صدرنشینی استقلال را تهدید می‌کند؟
چنانچه مشکل مالی باشگاه حل شود تهدیدی برای از دست دادن صدر جدول نیست. قطعاً در نیم فصل بازیکنانی جذب تیم خواهند شد بازیکنانی که در راستای تقویت تیم به نفرات دیگر اضافه خواهند شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: