۸۵۸
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
تعداد بازدید : ۱۰۶۵
امبر هرد در یک فایل صوتی که اخیرا منتشر شده است می‌گوید همسر سابقش، جانی دپ را کتک زده و وسایلی مانند قابلمه، گلدان و ماهیتابه را به سمت او پرتاب کرده است.

به گزارش روی تیتر، امبر هرد در یک فایل صوتی که اخیرا منتشر شده است می‌گوید همسر سابقش، جانی دپ را کتک زده و وسایلی مانند قابلمه، گلدان و ماهیتابه را به سمت او پرتاب کرده است. در فایل‌های صوتی این زوج که متعلق به سال ۲۰۱۵ است و اخیرا منتشر شده، امبر هرد درباره مشکلات زندگی زناشویی‌اش با جانی دپ بحث می‌کند، اما حقیقت مهمی را فاش می‌کند.


امبر هرد سفیر حقوق زنان و طرفدار افشاگری در مورد خشونت‌های خانگی است. او در بخشی از صحبت‌هایش در این فایل‌های افشاشده به جانی دپ درباره درگیری‌هایشان می‌گوید و در نهایت به او می‌گوید: «تو یک بچه هستی. بزرگ شو جانی». او به این بازیگر ۵۶ ساله اهانت می‌کند. این صحبت‌ها در جریان جلسه دو ساعته روانشناسی آن‌ها ضبط شده است. ظاهرا این اسناد با رضایت طرفین توسط تلفن هوشمند امبر هرد ضبط شده است. ظاهرا فایل‌های دیگری هم وجود دارد که به زودی منتشر می‌شود.

اما زمانی که جانی دپ صحبت می‌کند هم اتفاقات مهمی رخ می‌دهد. او به همسر سابقش می‌گوید: «به تو فحش دادم، چون نمی‌توانستم بیشتر از این درگیری را فیزیکی کنم. اگر این مسیر را ادامه دهیم، شرایط بسیار بدتر می‌شود. عزیزم، قبلا به تو گفته بودم که بسیار می‌ترسم، چون ما واقعا در یک جنایت واقعی گرفتار هستیم.»، اما امبر هرد که در می ۲۰۱۶ و پس از ۱۸ ماه زندگی مشترک، با اتهام خشونت فیزیکی نسبت به جانی دپ درخواست طلاق کرده بود در ادامه صحبت هایش در این فایل صوتی به کتک‌زدن جانی دپ اعتراف می‌کند! او می‌گوید: «نمی توانم قول بدهم که دوباره تو را کتک نزنم. وای خدای من، بعضی وقت‌ها آن قدر دیوانه می‌شوم که کنترلم را از دست می‌دهم».


امبر هرد در مقاله‌ای در روزنامه واشنگتن پست، خود را قربانی خشونت خانگی همسرش معرفی کرده بود. اما جانی دپ ادعا‌های او را تکذیب کرد. او ادعا کرد که خودش قربانی واقعی این خشونت‌ها بوده و با شکایت از امبر هرد درخواست ۵۰ میلیون دلار غرامت کرد. با این حال ادعا‌های امبر هرد به شهرت، اعتبار و حرفه او لطمه زده است. اگرچه جانی دپ همسر سابقش را به اتهام حمله و کتک‌کاری لایق مجازات می‌دانست، اما امبر هرد با شکایت نامه‌ای ۳۰۰ صفحه‌ای پاسخ او را داد.


او تصاویری از کبودی‌ها و زخم‌های بدنش را منتشر کرد. همچنین تکه‌هایی از موهایش که ظاهراً توسط جانی دپ کنده شده بود را هم نشان داد. حالا با افشای این فایل صوتی که توسط شخص امبر هرد ضبط شده، به نظر می‌رسد که باید بگوییم این ازدواج درگیری‌هایی در هر دو سوی میدان داشته است؛ بنابراین برخلاف ادعایشان، هر دو در این درگیری‌ها مقصر بوده‌اند. امبر هرد و جانی دپ در فوریه ۲۰۱۵ با هم ازدواج کردند، اما کمتر از دو سال بعد با درخواست طلاق هرد از یکدیگر جدا شدند. در نهایت این دو به صورت توافقی به طلاق رضایت دادند. اما جانی دپ مجبور شد حدود ۷ میلیون دلار به هرد غرامت پرداخت کند. اگرچه امبر هرد مدعی است که این پول را برای امور خیریه هزینه کرده است.

به هر حال درگیری‌های این دو ادامه دارد. فایل‌های صوتی که به تازگی منتشر شده حدود یک سال قبل از جدایی هرد و دپ ضبط شده است. در دورانی که زندگی عاشقانه این دو به سرعت به یک زندگی نابودشده تبدیل شد، آن‌ها برای مدتی از یکدیگر فاصله گرفتند. امبر هرد ادعا می‌کند که بعد از هر درگیری، جانی دپ به همسری بی‌خیال تبدیل می‌شده و جانی دپ نیز می‌گوید همسر سابقش دیوانه و خشمگین بود.


اما این فایل صوتی تازه منتشرشده در نهایت به پایان درگیری می‌رسد و این زوج دوباره بایکدیگر آشتی می‌کنند. جانی دپ به همسرش می‌گوید: «بیا سعی کنیم اتفاقی که رخ داده را درست کنیم. من تو را دوست دارم و می‌خواهم که همسرم باشی. من می‌خواهم که شوهر تو باشم و دوست دارم که شوهر خوبی باشم». امبر هرد نیز در پاسخ به این صحبت‌ها می‌گوید: «من هم تو را دوست دارم. می‌دانم که اینطور می‌توانیم با هم خوب باشیم». اما تنها چند ماه پس از ضبط این فایل صوتی، امبر هرد درخواست جدایی از جانی دپ را رسمی کرد و این دو بعد از چند سال درگیری، به طور رسمی از هم طلاق گرفتند.

منبع: دیلی میل

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: