۸۶۰۰
پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
تعداد بازدید : ۴۲
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

مدیر ورزشی بارسلونا به فشردگی دیدارها و برگزاری تورنمنت‌های مختلف از سوی فیفا اعتراض کرد.

مدیر ورزشی بارسلونا به فشردگی دیدارها و برگزاری تورنمنت‌های مختلف از سوی فیفا اعتراض کرد.

بارسلونا پس از مصدومیت گاوی دوباره از فیفا انتقاد کرد به هر حال وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر برای برگزاری مسابقات انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 و همچنین مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 با خبرهای بدی برای بسیاری از باشگاه‌ها همراه بود.

مصدومیت متعدد بازیکنان در این دیدارها باعث شد که انتقادهای زیادی از برگزاری دیدارهای متعدد از سوی فیفا و یوفا صورت بگیرد و بیشترین انتقادها هم از سوی دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا بود.

مصدومیت ادواردو کاماوینگا وینیسیوس جونیور باعث شد که آن‌ها نزدیک به دو تا سه ماه از میادین دور باشند اما ضربه وارد شده به بارسا با مصدومیت شدید گاوی و پارگی رباط صلیبی و مینیسک پای این بازیکن شدیدتر بود.

آزمایشات نشان داده که این ستاره اسپانیایی بین هشت تا 10 ماه از میادین دور خواهد بود که شوک بزرگی به مدیران، کادر فنی و هواداران بارسلوناست که حالا یکی از مهره‌های کلیدی‌شان را در اختیار ندارند.

دکو در واکنش به این اتفاق و در حالی که ناراحت به نظر می‌رسید به خبرنگاران گفت: فیفا ترتیب برگزاری جام جهانی و جام جهانی باشگاه‌ها با تعداد دیدارهای بیشتر را داده است. یورو قرار است در تاریخ 14 جولای تمام شود و لالیگا هم حدودا ششم آگوست شروع می‌‎شود. پس بازیکنان قرار است چه زمانی فرصت استراحت کردن برای خودشان را داشته باشند؟»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: