۸۷۰۹
شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید : ۶۰
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

بازیکنان تیم ملی آلمان این کشور ناگلزمن را گزینه ای مناسب برای نیمکت نمی دانند.

بازیکنان تیم ملی آلمان این کشور ناگلزمن را گزینه ای مناسب برای نیمکت نمی دانند.

به گزارش فراتیتر، تیم ملی فوتبال آلمان روزهای کابوس واری را تجربه می‌کند و نتایج اخیر تیم به خوبی چنین چیزی را نشان می دهد.

تغییر سرمربی در تیم ملی فوتبال آلمان هنوز جواب نداده است. ژرمن ها بعد از آمدن ناگلزمن ۴ بازی برگزار کرده اند که تنها یک پیروزی کسب کرده اند. دو شکست اخیر برابر اتریش و ترکیه باعث شده است تا انتقادها از ناگلزمن هم زیاد شود.

روزنامه معتبر بیلد آلمان نوشت: یکی از مشکلاتی که در تیم ملی آلمان وجود دارد این است که بازیکنان براین باور هستند که ناگلزمن بیشتر به درد تیم های باشگاهی می‌خورد تا تیم ملی. بازیکنان از ناگلزمن انتظار دارند که تفکرات خود را به درستی شرح دهد چرا که او نمی‌تواند تنها به لطف فیفا دی ها در تیم انقلاب به وجود آورد.

بیلد در ادامه گزارش خود نوشت: یکی از عادت هایی که ناگلزمن دارد و باعث تعجب بازیکنان شده است این است که او دوست دارد به بازیکنان در پست های غیر تخصصی بازی دهد به طوریکه از هاورتز در بال چپ و از سانه در بال راست استفاده می کند،  این درحالی است که این دو بازیکن اصلا در چنین پست هایی تخصص ندارند. او علاقه زیادی به برگزاری ویدئو کنفرانس برای شرح اشتباهات بازیکنان دارد و این باعث احساس خستگی در بین بازیکنان شده است. ناگلزمن قصد دارد که در زمان کوتاهی مشکلات زیادی را حل کند و ظاهرا توان چنین کاری را ندارد.

بیلد در پایان نوشت که یکی از انتقادهای جدی که از ناگلزمن می شود عملکرد ضعیف خط دفاعی است چرا که از زمانی که او هدایت تیم را برعهده گرفته تیم کلین شیت نکرده است و این یک آمار ناامید کننده برای تیمی است که میزبان یورو ۲۰۲۴ است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: