۸۷۲۹
شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید : ۶۸
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

مهدی طارمی از اتفاقات تکراری در تیم ملی دلخور است.

مهدی طارمی از اتفاقات تکراری در تیم ملی دلخور است.

به گزارش فراتیتر،دلیل دلخوری مهدی طارمی در بازی با ازبکستان این بود که چرا در حضور او بازوبند کاپیتانی به سردار آزمون رسید.

تیم ملی ایران در دومین بازی خود از مرحله گروهی انتخابی جام جهانی در تاشکند به مصاف ازبکستان رفت.

در این بازی برای نخستین بار سردار آزمون بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو بست. این اتفاق در شرایطی رخ داد که علیرضا جهانبخش مصدوم بود و احسان حاج‌صفی هم نیمکت‌نشین.

با توجه به ترکیب آن روز تیم ملی بسته شدن بازوبند کاپیتانی روی بازوی سردار آزمون منطقی به نظر می‌رسید چرا که سابقه سردار از همه بازیکنان حاضر در ترکیب تیم ملی آن روز بیشتر بود.

زمانی که سردار تعویض شد سعید عزت‌اللهی رفت تا بازوبند را به بازوی مهدی طارمی ببندد اما طارمی به شکل عجیبی همراه با حرکات عصبی سر و دست از این کار امتناع کرد، موضوعی که از دید دوربین‌ها هم مخفی نماند. در نهایت، در آن بازی بازوبند به علیرضا بیرانوند رسید.

بعد از پایان بازی رسانه‌های نزدیک به تیم ملی سعی کردند فضا را تلطیف کنند و با پیش کشیدن مساله سابقه بیشتر بیرانوند از طارمی نوشتند طارمی چون می‌دانسته سابقه بیرو بیشتر از خودش است خواسته بازوبند به گلر تیم ملی برسد. چنین ادعایی حتی از روی ویدئوی منتشرشده نیز قابل رد است. علاوه بر این، بیرو به هیچ عنوان سابقه بیشتری از طارمی ندارد که مهدی بخواهد چنین تصمیمی بگیرد. در واقع، یک مساله مشخص در آن لحظه وجود داشت: طارمی عصبانی بود و بابت همین عصبانیت از پذیرش بازوبند امتناع کرد.

طبق اطلاعات رسیده، دلخوری مهدی طارمی از این بود که در حضور خودش بازوبند به سردار آزمون رسید. مهدی طارمی انتظار داشت با توجه به اینکه سن بیشتری دارد و فاصله چندانی از لحاظ سابقه با سردار ندارد در غیاب کاپیتان‌های اول و دوم، کاپیتان تیم ملی شود.

اما این تنها دلیل ناراحتی طارمی نیست و در این میان گویا نکته مهم‌تری نیز وجود داشته است: اینکه حضور آزمون در جام ملت‌ها هنوز مشخص نیست و با این وجود او همچنان برای کاپیتانی تیم ملی ارجح است! طبق اطلاعات کسب شده طارمی پیش‌تر هم بابت اینکه سردار بعضاً از امتیازاتی در تیم ملی برخوردار است ناراحت شده بود و این بار ناراحتی‌اش را سر مساله بازوبند کاپیتانی نشان داد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: