۸۷۶۷
شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید : ۱۰۹
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سرمربی چلسی، به خاطر کارت زردی که برابر منچسترسیتی دریافت کرده برای خودش تنبیه در نظر گرفته است.

سرمربی چلسی، به خاطر کارت زردی که برابر منچسترسیتی دریافت کرده برای خودش تنبیه در نظر گرفته است.

به گزارش فراتیتر،چلسی امروز در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی نیوکسل روبه‌روی این تیم قرار بگیرد. 

پوچتینو به دلیل کارت‌های زردی که در دیدار برابر برایتون، برنلی و منچسترسیتی به دلیل بحث و درگیری با داور دریافت کرد، از حضور در کنار زمین در این بازی محروم است. 

نیکلاس جکسون این هفته موضوع جالبی را درباره جریمه از سوی این مربی به دلیل دریافت پنج کارت زرد و محرومیتش از همراهی چلسی مطرح کرده بود. او گفت: «یک روز در حال دویدن اضافی بودم و دلیلش را نمی‌دانستم. آن‌ها من را برای دویدن صدا کردند. 

بارها دور زمین دویدم و این کار خیلی سخت بود. فشار زیادی روی من بود و وقتی تمام شد، روی زمین دراز کشیدم. سپس مربی با من صحبت کرد و گفت که باید مراقب باشم که دیگر کارت نگیرم و حالا سعی دارم که این روند را تغییر دهم.»

پوچتینو با تایید این مطلب، مدعی شد که برای خودش هم جریمه خاصی را در نظر گرفته است. سرمربی چلسی در این باره گفت: «او باید می‎‌دوید! و جریمه من؟ من قصد دارم آن‌ها را به شام دعوت کنم و پول شام را بپردازم. 

من هزینه شام را می‌دهم چون محروم شدم. چون توانایی دویدن ندارم... ترجیح می‌دهم به جای دویدن پول بدهم! تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی را برای شام و صرف کباب ذغالی بیرون خواهم برد. پول زیادی می‌شود!»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: