۸۸۶
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
تعداد بازدید : ۴۹۳
تخلفات پردیس سینمایی کوروش در سی و هشتمین جشنواره فجر
سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ بهمن ماه آغاز و امروز پنج روز از شروع آن می‌گذرد، پنج روزی که با استقبال کم مخاطبان و سالن‌های خالی از تماشاگران همراه بود.

به گزارش روی تیتر، سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ بهمن ماه آغاز و امروز پنج روز از شروع آن می‌گذرد؛ پنج روزی که با استقبال کم مخاطبان و سالن‌های خالی از تماشاگران همراه بود.

برخلاف سال‌های گذشته امسال در پردیس سینمایی کوروش تعداد تماشاگران فیلم‌های جشنواره بسیار کم هستند. یکی از دلایل کم شدن مخاطبان این است که مردم در اعتراض به سانحه هواپیمایی و همدردی با مردم و خانواده‌های آن‌ها از حضور در جشنواره منصرف شده و آن را تحریم کردند و این تنها به مخاطبان منتهی نمی‌شد بلکه هنرمندان نیز با مردم همراه شدند و این دلایل باعث شد با شروع جشنواره، سالن‌های سینما‌ ناامید و سرخورده شدند.

این در حالی است که سینماهای کشور برای هر فیلم دو الی سه سالن اختصاص داده و انتظار مخاطبان زیادی را داشت.

 عدم استقبال مخاطبان موجب شده سالن‌های پردیس کوروش خالی از جمعیت باشد و در هر سالن تنها ۲۰ الی ۳۰ نفر حضور داشته باشند. مدیریت پردیس سینمایی نیز برای خالی نماندن صندلی‌ سالن‌ها و صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، دست به ادغام جمعیت‌های حاضر کردند و این موضوع سبب اعتراض زیاد مخاطبان شد.

ادغام مخاطبان در زمان اکران فیلم‌ها در شب گذشته، اعتراضات بیشتری را در پی داشت و به دلیل اینکه صندلی‌های دیگری به جز صندلی‌های خود مخاطبان به آن‌ها داده شده بود فضا متشنج شد و موجب شد فیلم‌ها با تاخیر برگزار شوند.

از سوی دیگر در اکران فیلم «آن شب» و «پوست» بر روی بلیط‌ها به دلیل ژانر وحشت بودن این فیلم‌ها محدودیت سنی درج شده بود اما کودکان زیر ۱۲ سال زیادی در سالن حضور داشتند که هیچگونه محدودیتی برای ورود آن‌ها وجود نداشت.

این بی‌تدبیری‌های مدیریتی پردیس سینمایی کوروش ادامه‌دار است و همین باعث نارضایتی بیشتر مخاطبان شده و آرامش لازم برای دیدن یک فیلم را برهم می‌زنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: