۸۹۰۰
دوشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
تعداد بازدید : ۴۳
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

لیزارازو، بازیکن پیشین فرانسه، ذهنیت کیلیان امباپه را با رونالدو مقایسه کرد و او را بازیکنی شبیه به کاپیتان تیم ملی پرتغال دانست.

لیزارازو، بازیکن پیشین فرانسه، ذهنیت کیلیان امباپه را با رونالدو مقایسه کرد و او را بازیکنی شبیه به کاپیتان تیم ملی پرتغال دانست.

به گزارش فراتیتر،بیزنته لیزارازو، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه، اعلام کرد کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، ویژگی‌های مشابه کریستیانو رونالدو دارد.

امباپه به عنوان یکی از ستاره‌های حال حاضر فوتبال در پاری سن ژرمن حضور دارد و زمستان گذشته به قهرمانی جام جهانی نزدیک بود، اما در فینال با فرانسه مقابل آرژانتین شکست خورد.

با وجود اینکه قرارداد ستاره فرانسوی با پاری سن ژرمن در تابستان به پایان می‌رسد و او وضعیت مشخصی ندارد، امباپه در این فصل 16 گل به ثمر رسانده است.

لیزارازو که در سال 1998 قهرمان جام جهانی شد، می‌گوید امباپه ویژگی‌های مشترکی با رونالدو دارد. او به تله‌فوت گفت: "هر کاری که او انجام می‌دهد، فوق العاده است. ما متوجه آن نمی‌شویم. غیرطبیعی است. او قدرت جادویی این را دارد که هر زمان بخواهد به تنهایی نتیجه یک مسابقه را تغییر دهد. او این کار را بارها انجام داده است. او مدافعان را می‌ترساند و به همبازیان خود اعتماد به نفس می‌دهد."

بازیکن پیشین تیم ملی فرانسه در تمجید از امباپه ادامه داد: "او کارایی و ذهنیت بازیکنی مثل کریستیانو رونالدو را دارد. او همه چیز را مطابق آمار پیش می‌برد. پشت این موفقیت شخصیت، هوش، ارتباطات دقیق و نقش کاپیتانی او وجود دارد."

 

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: