۸۹۲۰
سه‌شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید : ۴۶
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

تیم النصر میتوانست با پیروزی برابر پرسپولیس یک رکورد خاص را در بین تیم‌های عربستانی ثبت کند. اما پرسپولیس چنین موقعیتی را به این تیم نداد.

تیم النصر میتوانست با پیروزی برابر پرسپولیس یک رکورد خاص را در بین تیم‌های عربستانی ثبت کند. اما پرسپولیس چنین موقعیتی را به این تیم نداد.

به گزارش فراتیتر،جدال حساس پرسپولیس و النصر در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برنده نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

الریاضیه با تیتر " النصر با ۱۰ بازیکن به عنوان تیم صدرنشین راهی دور بعد شد"، نوشت: النصر می‌توانست دست به تاریخ‌سازی بزند اما این‌گونه نشد.

الریاضیه نوشت: النصر اگر در این بازی به پیروزی دست پیدا می‌کرد به نخستین تیم در تاریخ لیگ عربستان تبدیل می‌شد که در مرحله گروهی ۵ پیروزی پیاپی به دست آورده است اما نتوانست چنین رکوردی را به ثبت رساند و جدال این تیم برابر نماینده ایران در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. پیش از این تیم‌های الشباب، الاهلی و الاتحاد توانسته بوددند در مرحله گروهی ۵ پیروزی را به ثبت برسانند اما پیروزی‌های آنها پیاپی نبود.

الریاضیه در ادامه گزارش خود نوشت: دیدار پرسپولیس و النصر هیجان‌انگیز آغاز شد و در همان دقیقه ۲ داور یک پنالتی به سود النصر گرفت اما خود رونالدو به داور گفت که پنالتی نبوده است و این باعث شد تا داور چینی به کمک VAR پنالتی را مردود اعلام کند. در دقیقه ۱۷ النصر با یک شوک بزرگ مواجه شد چرا که بازیکن این تیم به خاطر خطای شدید با کارت قرمز مواجه شد تا تیم ۱۰ نفره شود. نیمه دوم بازی با برتری نسبی تیم ایرانی آغاز شد اما این تیم به گل نرسید. در دقیقه ۷۷ کریستیانو رونالدو به خاطر مصدومیت تعویض شد و در نهایت بازی برنده نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: