۸۹۳۶
سه‌شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید : ۷۵
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

احتمال دارد در ژوئن 2025 فرد جدیدی را برنیمکت بارسلونا ببینیم.

احتمال دارد در ژوئن 2025 فرد جدیدی را برنیمکت بارسلونا ببینیم.

به گزارش فراتیتر، گزارشی از آلفردو مارتینز، روزنامه‌نگار اسپورت کاتالان گمانه‌زنی‌های جدیدی را برای آینده ژاوی به وجود آورده است.

این گزارش این شایعات را به وجود آورده که باشگاه بارسلونا در حال آماده شدن برای جایگزینی سرمربی تحت فشار، ژاوی هرناندز با ایمانول آلگواسیل سرمربی فعلی رئال سوسیداد در سال 2025 است.

ژاوی، اسطوره باشگاه، اخیراً پس از گذراندن دو سال از هدایت کاتالان‌ها، حالا پایه نیمکت خود را لغزان‌تر از قبل می‌بیند و می‌داند ادامه روند نامطلوب تیمش می‌تواند به پایانی ناخوشایند منجر شود.

اگرچه او موفق شد باشگاه را پس از چهار سال به عنوان قهرمانی لالیگا و همچنین قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا برساند اما در فصل اخیر همه چیز برای این سرمربی به خوبی پیش نمی‌رود و از دست دادن امتیاز مقابل تیم‌های متوسط رو به ضعیف شرایط را برای ژاوی و تیمش سخت‌تر کرده است.

بارسا در دفاع از تاج و تخت خود در فصل 2024-2023 شکست‌ناپذیر بود تا اینکه رقیب سرسخت رئال مادرید خنجر را از پشت وارد پیکر بارسلونا کرد و در ال‌کلاسیکوی ماه اکتبر با نتیجه 2-1 پیروز میدان شد.

این شکست کاتالیزور شکست دیگری به شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا بود و با وجود اینکه برد 2-1 مقابل آلاوس کمی آرامش را به تیم برگردانده بود اما تساوی مقابل رایو وایکانو باعث شد این سؤال به وجود بیاید که تیم ژاوی دچار بحران شده است یا خیر؟

حالا با ادامه روند خوب خیرونا و رئال مادرید فاصله این دو تیم با بلوگرانا بیشتر خواهد شد و هر هوادار بارسلونا با خودش به این موضوع فکر می‌کند که آیا ژاوی فرد مناسبی برای هدایت کشتی بارسلونا به حساب می‌آید یا خیر؟

طبق گزارش مارتینز، تردیدها حالا از سوی هواداران به سمت مدیریت باشگاه نیز کشیده شده است و هیأت مدیره بارسا به رهبری خوان لاپورتا و مدیر ورزشی او دکو، در حال بررسی تصویر بزرگ‌تر برای آینده تیم هستند و یا به عبارت دقیق‌تر آنها به دنبال تغییرات گسترده در تیم در اواسط سال 2025 خواهند بود.

این تاریخ درست زمانی است که قرارداد آلگواسیل با رئال سوسیداد به پایان می‌رسد.

سرمربی فعلی سوسیداد عملکرد قابل قبولی از خودش به جای گذاشته است و در مراسم جشن جوایز سالیانه مارکا به وضوح توسط هافبک خلاق بلوگرانا، پدری مورد ستایش قرار گرفت.

طبق گزارش‌ها، لاپورتا به سرمربی باسکی به خاطر دریافت جایزه مارکا تبریک گفت و اعلام کرد که لارئال دقیقاً همان فوتبالی را بازی می‌کند که لاپورتا دوست دارد.

دکو نیز ارادت خود را به این سرمربی نشان داد و از عملکرد او تعریف و تمجید کرد. همین موضوع نیز شایعات را تقویت کرده که لاپورتا بدون تردید آلگواسیل را جایگزین مناسبی برای ژاوی هرناندز می‌بیند تا در صورتی که با این سرمربی به بن‌بست رسیدند جایگزین سریعی در دسترس داشته باشند.

کسانی که آلگواسیل را می‌شناسند معتقدند که او تبحر خاصی در پرورش استعدادهای جوان دارد و قبل از حضور در تیم اصلی سوسیداد آکادمی این باشگاه را به خوبی مدیریت کرد.

همه این ویژگی‌ها می‌تواند در یک فرد مورد اعتماد برای هدایت آبی و اناری پوشان جمع شود.

به طور تصادفی، قرارداد ژاوی که در سپتامبر تمدید شد دقیقاً با قرارداد آلگواسیل در آنوئتا به پایان خواهد رسید.

اگر تا آن زمان اوضاع در کاتالونیا و به ویژه در لیگ قهرمانان اروپا بهبود نیافته باشد، ممکن است در ژوئن 2025 فرد جدیدی را پشت فرمان اتوبوس بارسلونا ببینیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: