۸۹۷۰
سه‌شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
تعداد بازدید : ۳۹
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سرمربی سیتی، به هواداران گفت: برای دفاع از عنوان قهرمانی باید بار دیگر حمایتی تمام عیار از آنها داشته باشند.

سرمربی سیتی، به هواداران گفت: برای دفاع از عنوان قهرمانی باید بار دیگر حمایتی تمام عیار از آنها داشته باشند.

به گزارش فراتیتر، منچسترسیتی در مقطع پایانی فصل گذشته موفق شد شانزده گل برابر آرسنال، بایرن مونیخ، رئال مادرید و لیورپول به ثمر برساند تا قدرتش را در کسب سه‌گانه رویایی به رخ فوتبال‌دوستان بکشد.

این تیم امشب باید در دیداری حساس و تماشایی در ورزشگاه اتحاد و در چارچوب مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لایپزیش برود و به یک امتیاز نیاز دارد تا صعودش به مرحله یک هشتم این رقابت‌ها را قطعی کند.

گواردیولا در آستانه این دیدار و خطاب به هواداران سیتی گفت:در دیدارهای فصل پیش مانند نیمه نهایی و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و همچنین بازی‌های حساسی مانند دیدار برابر آرسنال که تاثیر مستقیمی روی قهرمانی داشت، هواداران ما درست مثل حیوان‌های خشمگین بودند و این چیزی است که به آن نیاز داریم.

ما برای این که بتوانیم در زمین موفق باشیم و نتیجه خوبی بگیریم، همیشه به هواداران‌مان نیاز داریم. وقتی در کنار هم هستیم قدرت بیشتری داریم. ما عاشق این هستیم که این کار را در کنار هم انجام دهیم.»

فدریکو والورده پس از دیدار فصل گذشته رئال مادرید برابر منچسترسیتی مدعی شده بود که ورزشگاه اتحاد جو بسیار عجیبی پیدا کرده و از این ورزشگاه به عنوان یکی از سخت‌ترین ورزشگاه‌هایی که در آن به میدان رفته نام برده بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: