۸۹۷۱
سه‌شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
تعداد بازدید : ۴۳
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

آندری لونین، به شدت از سخنان سرمربی تیم درباره خودش و کپا آریسابالاگا ناراحت است.

آندری لونین، به شدت از سخنان سرمربی تیم درباره خودش و کپا آریسابالاگا ناراحت است.

به گزارش فراتیتر، مصدومیت کپا باعث شد که لونین بار دیگر فرصت حضور در دروازه رئال مادرید و نشان دادن توانایی‌هایش را به دست آورد.

او در ابتدای فصل و پس از مصدومیت تیبو کورتوا هم در چند بازی فرصت حضور در دروازه رئال را به دست آورد اما پس از آن حضور کپا باعث شد که باز هم به بازیکنی نیمکت نشین در این تیم تبدیل شود که ناراحتی او را به دنبال داشته است.

درخشش این بازیکن در ترکیب رئال در چند بازی اخیر تحسین بسیاری را برای او به همراه داشته است. عملکرد بسیار خوب او در دروازه رئال و ثبت آمار 88 درصد مهار توپ که بهترین آمار در لالیگاست باعث شده که هواداران این تیم به شدت از او حمایت کنند.

اما آنچلوتی همچنان علاقه زیادی به استفاده از کپا در دروازه دارد و پس از بازی برابر کادیز هم تاکید کرد که اگر این بازیکن برای بازی بعدی رئال در لالیگا آماده باشد، از او استفاده می‌کند و لونین باید به نیمکت برگردد.

حالا نشریه رلوو خبر داده که این اظهارات باعث ناراحتی شدید لونین شده و او از این که آنچلوتی علنا چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده عصبانی و آزرده‌خاطر شده است. این موضوع همچنین تعجب رختکن رئال را هم به دنبال داشته چون آنها هم علاقه زیادی به لونین دارند و معتقد هستند که این صحبت‌های سرمربی تیم درست نبوده است.

آینده این بازیکن هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مدیران رئال با وجود علاقه‌ای که به حفظ او دارند اما تصمیم احتمالی او برای ترک این باشگاه را هم درک می‌کنند. قرارداد لونین با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: