۹۰۶۶
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
تعداد بازدید : ۴۸
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

طارمی درباره روز اول حضورش در پرسپولیس گفت: با آژانس به باشگاه پرسپولیس رفتم و قرارداد بستم. وقتی وارد کوچه شدم، هیچ‌کدام از خبرنگاران من را نشناختند.

طارمی درباره روز اول حضورش در پرسپولیس گفت: با آژانس به باشگاه پرسپولیس رفتم و قرارداد بستم. وقتی وارد کوچه شدم، هیچ‌کدام از خبرنگاران من را نشناختند.

به گزارش فراتیتر، مهدی طارمی کلا بازیکن کم‌حرفی است اما هفتم آذرماه سال ۱۳۹۴ سفره دلش را حسابی در خبرورزشی پهن کرد و حرف‌های جذابی در این گفت‌وگو به میان آمد. طارمی که در آن مقطع به صورت همزمان در پرسپولیس و تیم ملی شاگرد برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کیروش بود، با تاکید بر این‌که فوتبالش را مدیون علی دایی است، به نکته جالبی اشاره کرد و در بخشی از صحبت‌های خود از روز اول حضورش در پرسپولیس به عنوان یک خاطره ویژه نام برد: من با آژانس به باشگاه پرسپولیس رفتم و قرارداد بستم.

وقتی وارد کوچه باشگاه شدم، هیچ‌کدام از خبرنگاران من را نشناختند این را گفتم تا بگویم من همان مهدی طارمی هستم و عوض نشده‌ام. البته این‌که آدم رویا داشته باشد اصلا چیز بدی نیست من همین الان رویایم این است که بتوانم گل صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را بزنم (اتفاقا همین اتفاق هم رخ داد و مهدی طارمی گل دوم ما مقابل ازبکستان در بهارسال ۱۳۹۶ را به ثمر رساند تا حضورمان در جام جهانی روسیه قطعی شود).

طارمی در ادامه به بازیکنان بزرگ فوتبال ایران نظیر علی دایی، علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا اشاره کرد و گفت: این نفرات همگی بهترین بازیکن آسیا بوده‌اند و البته باید این نکته را هم بگویم که خداداد عزیزی که سابقه کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا را دارد هم پرسپولیسی است. البته من برای عزیزان استقلالی هم فوق‌العاده احترام قائل هستم. چند وقت قبل در برنامه خندوانه حاضر شدم و حرفی زدم که شاید به استقلالی‌های عزیز برخورده باشد؛ ماهیت برنامه خندوانه طنز است و اگر استقلالی‌ها را ناراحت کردم، عذرخواهی می‌کنم.

مهاجم پرسپولیسی تیم ملی که جزو طرفداران پروپا قرص رئال مادرید تلقی می‌شود، در ادامه با اشاره به نمایش خوبی که نیمار در آن زمان در بارسلونا ارائه می‌کرد، گفت: باید یک نفر را استخدام کنم تا نیمار را بزند و ناقص کند! وقتی بارسلونا رئال مادرید را برد محسن بنگر مرتب برای من پیامک می‌فرستاد و کری می‌خواند اما من جوابش را ندادم چون پول اضافه ندارم جواب پیامک‌ها را بدهم!

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: