۹۱۱۰
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
تعداد بازدید : ۴۱
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سرمربی شیاطین سرخ پس از تساوی خارج از خانه شاگردانش در استانبول، مسئولیت نتیجه‌ای که شیاطین سرخ را در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرارداد، پذیرفت.

سرمربی شیاطین سرخ پس از تساوی خارج از خانه شاگردانش در استانبول، مسئولیت نتیجه‌ای که شیاطین سرخ را در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرارداد، پذیرفت.

به گزارش فراتیتر، اریک تن‌هاخ پس از تساوی 3-3 منچستریونایتد مقابل گالاتاسرای در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که در آن شیاطین سرخ 2 بر صفر از حریف پیش افتاده بودند، گفت که مسئولیت تغییر این نتیجه را برعهده می‌گیرد. یونایتد برای صعود نه تنها باید در هفته پایانی بازی خانگی‌اش برابر بایرن مونیخ را ببرد بلکه باید به تساوی دو تیم دیگر گروه A، کپنهاگن و گالاتاسرای امیدوار باشد چون هر نتیجه‌ای غیر از این، یکی از آن دو تیم را به مرحله بعدی می‌فرستد.

تن‌هاخ به شبکه TNT Sports گفت: همیشه من مقصرم و این بار هم مسئولیت شکست با من است. می‌دانیم که این شکست‌ها هم بخشی از پروژه ماست. با این وجود تیم ما دارد پیشرفت می‌کند و این امیدوارکننده است. مسیری که انتخاب کرده‌ایم درست است و به همین خاطر می‌دانم که در طولانی مدت موفق خواهیم شد، اما خُب برای ماندن در لیگ قهرمانان باید چنین بازی‌هایی را برد.
وی در ادامه افزود: داشتیم بازی را می‌بردیم و کمی بعد با شکست فاصله‌ای نداشتیم. باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. این کاملاً واضح است. در بازی‌های دیگر این کار را انجام داده‌ایم. با تمام این‌ها من از شیوه بازی تیمم راضی‌ام هرچند بابت دفاع نه چندان خوبش انتقادهایی هم از آن دارم. ما 3 بر یک جلو بودیم، پس نباید مرتکب اشتباهاتی می‌شدیم که سرنوشت بازی را تغییر دهد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: