۹۱۳۵
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
تعداد بازدید : ۳۸
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

ستاره لیورپول، می‌گوید که با ریچاردز زمانی که در فیورنتینا حضورداشته است رفاقتی باورنکردنی داشته و او هر روز ستاره مصری را به تمرین می‌رسانده است.

ستاره لیورپول، می‌گوید که با ریچاردز زمانی که در فیورنتینا حضورداشته است رفاقتی باورنکردنی داشته و او هر روز ستاره مصری را به تمرین می‌رسانده است.

به گزارش فراتیتر، صلاح و ریچاردز پس از اینکه چلسی و منچسترسیتی آن‌ها را مازاد بر نیاز خود دانستند و به تیم فلورانسی سری آ قرض داده شدند و به رختکن فیورنتینا رفتند. ریچاردز در ژانویه 2015 وارد ایتالیا شد و مهاجم مصری در زمستان بعدی به او پیوست.

صلاح  گفت:"اوه خدای من، ریچاردز یکی از دیوانه‌ترین انسان‌هایی است که تا به حال ملاقات کرده‌ام. او واقعاً مرد خوبی است. خانواده من در لندن بودند و او هم در ایتالیا تنها بود و ما همیشه برای قهوه بیرون می‌رفتیم. من ماشین نداشتم، او همیشه قبل از تمرین و بعد از تمرین مرا سوار می‌کرد تا مرا به خانه برساند. او در آن زمان راننده من بود!

و ما اوقات خوبی داشتیم. او وانمود می‌کرد که ایتالیایی‌اش بهتر است، اما همه می‌دانند که اینطور نیست! اما او مرد فوق‌العاده‌ای است و ما بسیار صمیمی بودیم. من می‌دانم که مردم در مورد او به عنوان یک بازیکن، بازیکن فوق‌العاده، استثنایی و در کلاس جهانی صحبت می‌کنند. اما به عنوان یک انسان هم او شگفت انگیز است. او بسیار متواضع و پرشور است. او حتی زمانی که هنوز چیزی عوض نشده بود در فیورنتینا گفت که " من یک روز یکی از بهترین مهاجمان جهان خواهم شد." او سر حرفش مانده است و این نشان دهنده اعتقادی است که به حرفش دارد. من همان زمان هم باورم نمی‌شد که منچسترسیتی او را رها کند."

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: