۹۲۶۲
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
تعداد بازدید : ۷۱
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

لوئیس انریکه در کنفرانس خبری امروز خود گفت که تیمش در خط حمله تنها به گل‌های کیلیان امباپه وابسته نیست.

لوئیس انریکه در کنفرانس خبری امروز خود گفت که تیمش در خط حمله تنها به گل‌های کیلیان امباپه وابسته نیست.

به گزارش فراتیتر، پی‌اس‌جی در لیگ فرانسه با یک امتیاز بیشتر از نیس صدرنشین است، اما در لیگ قهرمانان پس از تساوی برابر نیوکسل در خطر نرسیدن به یک هشتم نهایی قرار دارد و باید بازی پایانی برابر دورتموند را پیروز شود. پاریسی‌ها فردا در لیگ باید در زمین لوآور به میدان بروند.

1957780

لوئیس انریکه در نشست خبری بازی با لوآور و در مورد نمایش نه چندان خوب تیمش در بازی با نیوکسل گفت: «دوباره قضیه بلوک ذهنی؟ ( همراه لبخند کنایه‌ای). شما می‌توانید هر چه می‌خواهید بگویید ولی من از بازیکنانم گلایه‌ای ندارم.»

لوئیس انریکه درمورد بحث مالکیت توپ گفت: «ما فردا بر بازی سلطه نخواهیم داشت؟ می‌خواهید شرط‌بندی کنیم؟ فکر می‌کنید ما بر توپ و میدان مسلط خواهیم شد یا نه؟ ما به طور میانگین 70 درصد مالکیت توپ را داریم، چرا فردا آن را نداشته باشیم؟ سوال شما چیست؟ من یک مربی حرفه‌ای هستم و می‌خواهم تا آنجا که ممکن است، تیمم بازی را کنترل کند و توپ را نزدیک دروازه حریف داشته باشیم. البته که ما باید پیشرفت کنیم. تیم من همان‌طور که من می‌خواهم بازی خواهد کرد.»

1961278

لوئیز انریکه درباره محرومیت دمبله مقابل دورتموند گفت: «چطور یکی را در دورتموند جایگزین دمبله کنم؟ نه، من از الان به این موضوع فکر نمی‌کنم. من نگران لوآور هستم. هنوز زمان برای بازی دورتموند وجود دارد. می‌توانم فردا چیزهایی را امتحان کنم اما لوآور مانند دورتموند بازی نمی‌کند.»

لوئیز انریکه در مورد نقل و انتقالات زمستانی گفت: «در زمستان امسال خرید می‌کنیم؟ مدیریت ورزشی باشگاه همیشه برای بهبود تیم کار می‌کند، اما از الان چیزی مشخص نیست. مهمترین چیز این است که همیشه حواسمان به پیشرفت تیم باشد و اگر فرصت‌هایی وجود داشته باشد و بتوانیم تیم را تقویت کنیم، در زمان مناسب این کار را انجام خواهیم داد.»

1952879

لوئیس انریکه در مورد امباپه گفت: «من دوست دارم سه مهاجم مثل امباپه داشته باشم که هر کدام 17 گل به ثمر برسانند، اما فوتبال اینطور کار نمی‌کند. کیلیان همیشه 40 یا 50 گل می‌زند، ولی ما تنها به امباپه وابسته نیستیم. اینجا ویتینیا، راموس، کولو موانی و... هم گل می‌زنند.»

مربی اسپانیایی در مورد اتان امباپه گفت: «آینده مشخص خواهد کرد. او بخشی از آینده باشگاه است و هنوز از نظر بدنی به حد نهایی خودش نرسیده است. اتان کیفیت و دید بسیار خوبی از بازی دارد و باهوش است. من او را بسیار دوست دارم. مطمئن هستم که او به زودی در تیم اول بازی خواهد کرد.»

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: