۹۲۸۰
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید : ۴۳
سرمربی تیم بسکتبال گروه بهمن گفت: فکر می کنم با همین ترکیب می توانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.

سرمربی تیم بسکتبال گروه بهمن گفت: فکر می کنم با همین ترکیب می توانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.

به گزارش فراتیتر،فریناز طائرپور با اشاره به هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال بانوان و پیروزی برابر پالایش نفت آبادان گفت: امسال جوانگرایی کردیم و شاگردانم خوب هستند حتی بیشتر از این هم می‌توانیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم اما هنوز بازی دوم مان را در لیگ برتر انجام دادیم و به عبارت بهتر اصلا بازی نکرده‌ایم.

وی با بیان این مطلب که در مسابقات بعدی از بازیکنان جوان تیمش بیشتر استفاده می‌کند درخصوص بازی پالایش نفت آبادان اظهار کرد: تیم مقابل ما هم خوب بود اما دو بازیکن آسیب‌دیده داشت. ناهیده اسدی و مژده نظری دو بازیکن خوبشان را در ترکیب نداشتند با این حال تیم خیلی خوبی دارند.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان درخصوص تاثیر سه هفته استراحت شاگردانش در لیگ برتر گفت: در این سه هفته‌ای که استراحت داشتیم و بازی نکردیم بیشتر تمرین کردیم اما خوب بود.

وی همچنین با اشاره به این مطلب که اگر وکیلی و رسولی تعویض نمی‌شدند می توانستند امتیازات بیشتری کسب کنند، گفت: دلارام وکیلی و نگین رسولی بازیکنان امتیازآور خوبی هستند البته تعویض شدند و اگر تعویض نمی‌شدند می توانستند امتیازات بیشتری کسب کنند.

طائرپور آوردن بازیکن خارجی در لیگ را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: ما هنوز از بازیکن خارجی استفاده نکرده‌ایم و منتظریم چون بازیکنان بسیار خوبی داریم و فکر می‌کنم با همین ترکیب بتوانند خیلی خوب نتیجه بگیرند البته از یک نظر هم آوردن بازیکن خارجی بد نیست چون بازیکنان انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند.

وی در پایان یادآور شد: من ترجیح می‌دهم بازیکنان خودمان بازی کنند، اما باید برنامه تیم‌های دیگر را ببینیم اما فعلا بازیکن خارجی نیاوردیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: