۹۴۰۶
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید : ۵۸
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

ستاره سابق بارسا به خداحافظی فکر می‌کند.

ستاره سابق بارسا به خداحافظی فکر می‌کند.

به گزارش فراتیتر، لوئیس سوارز با هواداران تیم گرمیو پورتو آلگره خداحافظی کرد. او شب گذشته در بازی مقابل واسکودگاما گل زد و تیمش با نتیجه 1-0 برنده شد.

سوارز در پایان این دیدار مورد تشویق تماشاگران هواداران و هم‌بازیانش قرار گرفت و باشگاه با لوح ویژه و پیراهنی از او قدردانی کرد.

سوارز سپس در یک نشست خبری شرکت کرد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد. قرارداد او در 31 دسامبر به پایان می‌رسد و تایید کرد که تمایلی برای تمدید قرارداد ندارد و ظاهرا به خداحافظی از فوتبال فکر می‌کند.

سوارز گفت: "من واقعا درد را احساس می‌کنم، بدنم به جای من صحبت می‌کند. می‌خواهم کمی استراحت کنم و بعد از یک دوره طولانی برای خودم تصمیم بگیرم. باید استراحت کنم و از حضور در کنار خانواده‌ام لذت ببرم. در نهایت باید ببینم که سرنوشت چه تصمیمی برایم خواهد داشت."

او سپس در این کنفرانس مطبوعاتی یک هدیه غیرمنتظره از مربی خود دریافت کرد. رناتو گائوچو، یک دی‌وی‌دی به سوارز هدیه داد که در آن لحظات درخشان دوران حرفه‌ای خود به عنوان بازیکن و مربی را در آن بارگذاری کرده بود.

گائوچو درباره همکاری با سوارز گفت: "من از تماشای بازی او در اروپا لذت بردم، از تماشای بازی او در گرمیو و تجربه کار با سوارز هم لذت بردم. او چهارمین گلزن برتر جهان است پس لازم نیست چیز زیادی بگویم."

او سپس رو به سوارز کرد و به شوخی گفت: "وقتی در تعطیلات هستی و روزهای تعطیلی داری، اگر کمی وقت کردی می‌تونی دی‌وی‌دی من را تماشا کنی، اوکی؟"

از تابستان امسال شایعاتی وجود داشت که سوارز علاقه دارد به لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا در اینترمیامی ملحق شود. گفته می‌شد اگر قرارداد او در زمستان به پایان برسد به عنوان بازیکن آزاد راهی لیگ حرفه‌ای آمریکا می‌شود اما اظهارات جدید او بیشتر بوی خداحافظی می‌دهد.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: