۹۴۱۷
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
تعداد بازدید : ۳۹
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

وکاللی، خبرنگار گاتزتا دلو اسپورت، به شدت از اظهارات مورینیو انتقاد کرد.

وکاللی، خبرنگار گاتزتا دلو اسپورت، به شدت از اظهارات مورینیو انتقاد کرد.

به گزارش فراتیتر،رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم سری آ ایتالیا روبه‌روی ساسولو به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست دهد.

اظهارات مورینیو پیش از این بازی و ابراز نگرانی‌اش درباره داور این دیدار جنجال بسیاری را به پا کرده بود. او معتقد بود که این داور ثبات احساسی کافی برای کار در این سطح از فوتبال اروپا را ندارد و این موضوع انتقادهای بسیاری را به دنبال داشت. 

با این حال، این داور 31 ساله در بازی شب گذشته عملکرد خوبی داشت که به سود رم هم تمام شد. او یک پنالتی برای این تیم اعلام و بازیکن تیم حریف را هم از زمین بازی اخراج کرد که البته هر دو تصمیم کاملا درست بود.

مورینیو پس از پایان بازی هم به رفتاری که باعث خشم و ناراحتی رسانه‌های ایتالیایی شده ادامه داد و در مصاحبه بعد از این دیدار تنها با DAZN و به زبان پرتغالی صحبت کرد و پس از آن بدون این که خبرنگاران حاضر فرصت پرسیدن سوالی داشته باشند، ورزشگاه را ترک کرد. 

این موضوع باعث عصبانیت وکاللی شده است که با حمله به مورینیو گفت: «او فراموش کرد که از داور و کمک داور ویدیویی تشکر کند و به آن‌ها تبریک بگوید چون عملکرد آن‌ها روی پنالتی و کارت قرمز عالی بود. 

فقط کافی است که مورینیو چند کلمه بگوید، این که من اشتباه کردم و همه عالی بودند. بی‌خیال، ژوزه چطور باید این کلمات و عبارات را به زبان پرتغالی گفت؟» 

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: