۹۶۳۶
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
تعداد بازدید : ۴۰
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

پس از عملکرد ناامیدکننده در لیگ قهرمانان اروپا، تیم مرد هلندی در لیگ برتر به ساحل آرامش نزدیک شده و فوتبال بهتری ارائه می‌کند.

پس از عملکرد ناامیدکننده در لیگ قهرمانان اروپا، تیم مرد هلندی در لیگ برتر به ساحل آرامش نزدیک شده و فوتبال بهتری ارائه می‌کند.

به گزارش فراتیتر، اریک تن هاخ که فصل اول موفقی را در منچستریونایتد سپری کرد، طی ماه‌های اخیر با نتایج پر نوسانی دست و پنجه نرم می‌کند. پس از عملکرد ناامیدکننده در لیگ قهرمانان اروپا، تیم مرد هلندی در لیگ برتر به ساحل آرامش نزدیک شده و فوتبال بهتری ارائه می‌کند.

تن هاخ در گفت‌‍وگو با مجله مستقل United We Stand، از هدایت منچستریونایتد گفته است:عاشق تیم‌های سر الکس فرگوسن بودم، تیمی که در بارسلونا (فینال 1999) قهرمان شد. الهام‌بخش بودند. باشگاه موفق و بزرگی که در سال گذشته سقوط کرده است. همه می‌گفتن «تو نمی‌توانی در این شغل موفق شوی».

معتقد بودند موفقیت غیرممکن است. من؟ به دنبال چالش بودم. می‌دانستم آسان نخواهد بود اما منچستریونایتد باشگاه فوق‌العاده‌ای با طرفداران عالی بود. مردم منچستریونایتد را دوست دارند یا علیه آن‌ هستند، من چنین باشگاه‌هایی را دوست دارم. آژاکس هم چنین وضعیتی داشت. سخت‌ترین شغل دنیاست اما از چالش استقبال می‌کنم. 

سرمربی هلندی در منچستریونایتد سیاست انضباطی مخصوص خودش را اجرا کرده است. او کریستیانو رونالدو را از اولدترافورد کنار گذاشت و پس از اختلاف با جیدون سانچو، وینگر انگلیسی را به آکادمی تبعید کرد. از تن هاخ پرسیده شد پشیمانی بابت سانچو دارد؟ او در پاسخ گفت:

نه، من کار متفاوتی در مورد او انجام نمی‌دهم.  تن هاخ: آینده روشنی را برای منچستریونایتد می‌بینم؛ تیم‌های بزرگ از آژاکس بازیکن می‌خرند 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: