۹۷۳۲
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
تعداد بازدید : ۶۱
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

تصور می‌شد وحید امیری تا قبل از دربی ۲۳ آذرماه آماده خواهد شد و به ترکیب پرسپولیس باز خواهد گشت تا بخشی از مشکلات این تیم را حل کند اما ظاهرا قرار نیست تا یک ماه و نیم آینده هم او را در زمین ببینیم.

تصور می‌شد وحید امیری تا قبل از دربی ۲۳ آذرماه آماده خواهد شد و به ترکیب پرسپولیس باز خواهد گشت تا بخشی از مشکلات این تیم را حل کند اما ظاهرا قرار نیست تا یک ماه و نیم آینده هم او را در زمین ببینیم.

به گزارش فراتیتر، وحید امیری که بعد از یک مصدومیت سخت همسترینگ بعد از حدود چهل روز دوری از میدان در بازی برگشت با استقلال تاجیکستان به زمین رفت تا در دیدارهای مهم باقیمانده لیگ قهرمانان و لیگ برتر تیمش را یاری کند، بعد از تنها حدود ده دقیقه بازی دوباره مصدوم شد و شرایط سختی را تجربه کرد.

بعد از فروکش کردن انتقادها نسبت به کادر پزشکی و کادر فنی پرسپولیس که چرا به این بازیکن روی زمین چمن مصنوعی بازی دادید و بازگشتش در آن شرایط رقم خورد، امیری در مصاحبه‌ای اعلام کرد خودش مقصر بوده چرا که برای بازگشت عجله کرده است و دیگر این اشتباه را تکرار نخواهد کرد.
با این وجود حدود یک ماه بعد از مصدومیت مجدد او ،حضور وحید امیری در تمرینات اخیر پرسپولیس و البته با توجه به روند درمانش به نظر می‌رسید این بازیکن موثر و مهم سرخ‌ها برای بازی با هوادار به فهرست تیمش باز خواهد گشت و بعد از حضور در دقایق کوتاهی از این بازی و بازگشت به شرایط مسابقه برای دربی پنجشنه بعد آماده خواهد شد اما ظاهرا قرار نیست به این زودی‌ها او را در ترکیب پرسپولیس ببینیم.

از تیم پرسپولیس خبر می‌رسد وحید امیری ، کادر پزشکی و کادر فنی این تیم هرگز نمی‌خواهند ریسک کرده و شرایط را برای این بازیکن سخت‌تر کننند به همین خاطر او بعد از جام ملتهای آسیا و در نیم فصل دوم لیگ برتر به ترکیب پرسپولیس باز خواهد گشت.

این یعنی که او در ۵ دیدار باقیمانده پرسپولیس در نییم فصل اول لیگ برتر از جمله دربی فوق‌العاده حساس تیمش مقابل استقلال غایب خواهد بود و گل محمدی و هواداران پرسپولیس باید برای بازی‌های نیم فصل دوم روی توانایی‌هایش حساب باز کنند.

همچنین امیری با این روند جام ملت‌های آسیا را هم از دست داده و قطعا او را در فهرست نهایی امیر قلعه نویی نخواهیم دید تا تیم ملی نیز از داشتن یک بازیکن موثر و مهم محروم شود هر چند او جایگاهی که در پرسپولیس داشت را در تیم ملی نداشته است.

امیری در روزهای اخیر در مرکز پزشکی تیم‌های ملی زیر نظر دکتر شهاب و گروه پزشکی تیم ملی روند درمان خود را دنبال می‌کند اما با وجود حساسیت مصدومیتش دیگر دوست ندارد ریسک کند و با وجود اینکه شاید قادر باشد از یکی دو هفته دیگر به شرایط مسابقه برسد اما چشمش ترسیده و اصلا نمی‌خواهد ریسک کند.

وحید امیری در بازی ۲۸ شهریورماه مقابل النصر در ورزشگاه آزادی مصدوم شد و با احتساب شروع نیم فصل دوم که احتمالا از اوایل بهمن ماه خواهد بود دوران دوری این بازیکن از میدان به بیش از چهار ماه خواهد رسید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: