۹۷۴۷
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
تعداد بازدید : ۴۱
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

سرمربی تیم ملی آرژانتین، این هفته جلسه‌ای خصوصی را با لیونل مسی برگزار خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی آرژانتین، این هفته جلسه‌ای خصوصی را با لیونل مسی برگزار خواهد کرد.

به گزارش فراتیتر، تیم ملی آرژانتین روزهای سختی را پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر و پیروزی تاریخی برابر تیم ملی برزیل در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 سپری می‌کند.

پس از کسب این پیروزی مهم و ارزشمند بود که اسکالونی شوک بزرگی را به هواداران و بازیکنان این تیم وارد کرد و مدعی شد که به فکر خداحافظی از این تیم است و باور دارد که آنها نیاز به یک مربی پرانرژی و باانگیزه بیشتر دارند.

در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره دلیل این مربی آرژانتینی برای کناره‌گیری از تیم ملی کشورش مطرح شد، از دلایل و درگیری سیاسی با دولت این کشور گرفته تا اختلاف نظری که با مسی به خاطر بیرون کشیدن تیم پیش از شروع بازی برابر برزیل پیدا کرده بود. 

اما حالا ESPN آرژانتین اعلام کرده که اسکالونی قرار است در همین هفته جلسه ویژه و خصوصی با مسی برگزار کند و درباره این تصمیم به صورت مفصل با او صحبت کند تا تصمیم نهایی را در این زمینه بگیرد.

او خودش هم در مراسم قرعه‎‌کشی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا این موضوع را تایید کرده بود و حالا باید منتظر ماند و دید که نتیجه این جلسه در نهایت چه خواهد بود و چه دستاوردی را برای تیم ملی آرژانتین به همراه خواهد داشت.

منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: