۹۸۰۷
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
تعداد بازدید : ۴۸
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

بادامکی: قطعاً به این فکر هستیم که تیم را تقویت کنیم. تیم‌های آکادمی ما خوب کار می‌کنند و بازیکنان جوان خوبی به تیم بزرگسال اضافه شدند که جای امیدواری دارد.

بادامکی: قطعاً به این فکر هستیم که تیم را تقویت کنیم. تیم‌های آکادمی ما خوب کار می‌کنند و بازیکنان جوان خوبی به تیم بزرگسال اضافه شدند که جای امیدواری دارد.

به گزارش فراتیتر، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که از دلیل احضار خود به کمیته اخلاق اطلاعی ندارد.

حسین بادامکی در خصوص احضارش به کمیته اخلاق گفت: من اصلاً صحبت نکردم و فقط یک استوری گذاشتم و دلیل احضارم را نمی‌دانم. فقط به من اطلاع دادند و نمی‌دانم بابت این موضوع است یا مسئله دیگری.

وی در واکنش به این موضوع که دلیل احضارش در خصوص صحبت او درباره باشگاه استقلال بوده، گفت: صحبت خاصی نکردم، فقط سؤال شد و جواب دادم.

وی درباره بازی با هوادار عنوان کرد: خداراشکر که ۳ امتیاز به دست آمد تا با یک روحیه خوب و اعتماد به نفس بیشتر برای دربی آماده شویم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره حضور درویش در تمرین پرسپولیس گفت: جلسه خاصی نبود، مدیرعامل باشگاه تصمیم گرفت سر تمرین به بازیکنان سر بزند و مشکل خاصی نبود.

بادامکی در پاسخ به این سؤال که عملکرد پرسپولیس مقابل هوادار برای دربی امیدوارکننده بود و گل‌محمدی ظاهراً از فرصت‌سوزی سرخپوشان راضی نبود، عنوان کرد: از کجا می‌دانید که یحیی راضی نبود؟ مربی در کنار زمین تلاش می‌کند که تیمش برنده شود. هوادار هم بازیکنان خوبی دارد و باید در جایگاه بهتری در جدول باشد. با توجه به شرایطی که در بازی با الدحیل داشتیم طبیعی بود که در این بازی استرس داشته باشیم و قبل از دربی هم بود و دوست نداشتیم امتیاز از دست دهیم. مهم ۳ امتیاز بود تا در جدول به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.

وی درباره حضور ۳،۴ بازیکن جوان روی نیمکت و دست خالی کادرفنی گفت: قطعاً به فکر این هستیم که تیم را تقویت کنیم. تیم‌های آکادمی ما خوب کار می‌کنند و بازیکنان جوان خوبی به تیم بزرگسال اضافه شدند که جای امیدواری دارد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که گل‌محمدی لیستی به باشگاه داده است؟ خاطرنشان کرد: هنوز لیستی به ما ارائه نشده ولی بعد از دربی اتفاقاتی می‌افتد.

بادامکی در واکنش به منتشر شدن عکسی در رسانه باشگاه استقلال پس از باخت پرسپولیس مقابل الدحیل و اینکه این شرایط باعث حساس‌تر شدن دربی می‌شود؟ گفت: دربی همیشه حساس بوده بویژه که دو تیم الان بالای جدوف هستند و حساسیت بیشتر می‌شود. ما به این مسائل توجه نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم تمرکزمان روی تیم خودمان باشد و روز دربی با بالاترین کیفیت بازی کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: