۱۰۳۴۷
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
تعداد بازدید : ۴۵
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: کم تجربگی داوران در استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی در دربی، به سود استقلال شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: کم تجربگی داوران در استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی در دربی، به سود استقلال شد.

به گزارش فراتیتر، مرتضی فنونی‌زاده در خصوص تساوی دربی پایتخت، اظهار داشت: بازی جذابی از دو تیم شاهد نبودیم. مخصوصا در نیمه اول، بازیکنان پرسپولیس فقط پاس رو به عقب به یکدیگر می‌دادند و برنامه‌ای برای حمله نداشتند. درست است پرسپولیس مالکیت بیشتری داشت ولی نتوانست خطری روی دروازه حریف ایجاد کند. استقلال هم موقعیت خوبی نداشت و فقط پنالتی دقیقه ۹۰ بود که بازی را به تساوی کشاند. وقتی دربی لیگ عربستان را می‌بینیم که کیفیت خوبی دارد، از بازی ضعیف دو تیم بزرگ فوتبال خودمان، متاسف می‌شویم.

وی درباره نقاط ضعف پرسپولیس، گفت: به نظرم نقاط ضعف پرسپولیس، بازیسازی است. در دربی شاهد بودیم هافبک‌های ما نتوانستند حتی یک توپ سالم را به مهاجمین برسانند و فقط با مدافعان تیم پاس‌کاری می‌کردند. دلیل اینکه پرسپولیس در دیدارهای اخیر نتوانسته به نتایج دلخواه برسد، نداشتن هافبک استاندارد است. متاسفانه پرسپولیس بعد از رفتن احمد نوراللهی و بشار رسن نتوانسته هافبک خوب و طراح جذب کند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد حواشی کمک داور ویدیویی در دربی، خاطرنشان کرد: کمک داور ویدیویی کاملا بازی را تحت نظر دارد و اگر اتفاقی رخ بدهد شک نکنید به داور بازی گفته می‌شود. در دقیقه ۶۰ بازی مدافع تیم حریف به بدترین شکل ممکن روی پای شهاب زاهدی خطا کرد و نمی‌دانم چرا این اتفاق از دید VAR دور ماند. به‌نظرم تیم داوری با اتاق VAR هماهنگ نبودند و کم تجربگی داوران به نفع استقلال شد. همین خطا را در بازی پرسپولیس و النصر عربستان شاهد بودیم که داور بازیکن تیم حریف را اخراج کرد.

فنونی‌زاده درباره اینکه آیا نبود بازیکنان مصدوم باعث شده پرسپولیس نتایج ضعیف کسب کند؟ یادآور شد: یکی از بازیکنان مصدوم مرتضی پورعلی گنجی است که فکر می‌کنم در خط دفاع مشکلی نداریم. قطعا اگر وحید امیری هم آماده بازی بود، یحیی گل‌محمدی او را در پست دفاع چپ استفاده می‌کرد، اما مصدومیت یاسین سلمانی و غیبتش به ضرر تیم شده است. جای سوال دارد چرا یحیی از امید علیشاه و محمد عمری از ابتدا استفاده نکرد. وقتی این دو نفر در نیمه دوم به میدان آمدند، روند بازی کاملا تغییر کرده و پرسپولیس میل هجومی بیشتری پیدا کرد. شکی ندارم همه بازیکنان بهترین هستند، اما روحیه جنگندگی خود را از دست داده‌اند.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس می‌تواند دوباره به صدر جدول برگردد؟ تصریح کرد: یحیی باید در نیم فصل دوم، به فکر جذب دو مهاجم خوب و یک هافبک توانمند باشد تا بتواند امتیازات از دست رفته را جبران کند

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی روز سه‌شنبه این تیم مقابل استقلال خورستان، بیان کرد: در حال‌حاضر هیچ کدام از تیم‌های لیگ برتری ضعیف نیستند. درست است که استقلال خوزستان تا به اینجا بدشانس بوده و نتوانسته پیروزی کسب کند ولی بازیکنان ما نباید حریف را دست کم بگیرند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: