۱۰۴۷۴
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴
تعداد بازدید : ۵۱
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

حیدر سلیمانی گفت: تصاویر تلویزیونی برای تشخیص پنالتی پرسپولیس واضح نیست.

حیدر سلیمانی گفت: تصاویر تلویزیونی برای تشخیص پنالتی پرسپولیس واضح نیست.

به گزارش فراتیتر، این کارشناس داوری، درباره داوری دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس که با تساوی دو بر دو پایان یافت و حواشی زیادی هم داشت، عنوان کرد: داور کار سختی را در این دیدار داشت و یک اشتباه هم انجام داد. متاسفانه تصاویر تلویزیونی طوری بود که نمی‌توان نظر قطعی در خصوص این صحنه‌ها داد.

او درباره صحنه‌های حساس این دیدار بیان کرد: در دقیقه ۲۱ عمری در محوطه جریمه سرنگون می‌شود و مدافع استقلال خوزستان با تکل خود، توپ و پا را با هم می‌زند که چون توپ به پای عمری برخورد کرده، ادامه بازی، تصمیم درست داور بود. در دقیقه ۳۱، عرب‌براقی یک پنالتی را به سود پرسپولیس اعلام می‌کند که تصاویر تلویزیونی برای تشخیص این صحنه کافی و واضح نیست و نمی‌توانم در خصوص آن اظهار نظر کنم. احتمالا عرب‌براقی، خطای هل‌دادن روی مهاجم پرسپولیس را گرفته است.

این کارشناس داوری در ادامه اظهار کرد: در دقیقه ۴۸، گل استقلال خوزستان درست بود و در لحظه گل خطایی وجود نداشت اما در صحنه قبل که عمری متوقف شد، خطا روی بازیکن پرسپولیس انجام شد. البته بعد از این خطا سه‌فاز، بازی عوض شده است و این اعتراض خوبی برای بازیکنان پرسپولیس نیست. در دقیقه ۶۶، ضربه نبیل باهویی به دست مدافع استقلال خوزستان برخورد می‌کند و به دلیل فاصله کم و قرارداشتن دست مدافع در سر جای خود، خطایی نیست و اعلام کرنر درست بوده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: