۱۰۴۴۵
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
تعداد بازدید : ۴۹
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: معتقدم شبیه موضوع چای دبش در موضوع واردات برنج هم صورت گرفته است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: معتقدم شبیه موضوع چای دبش در موضوع واردات برنج هم صورت گرفته است.

 

به گزارش فراتیتر، علی‌اصغر باقرزاده در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۸ آذرماه) مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: درخواست دارم گشت ارشاد خود را به موضوع واردات برنج اختصاص دهید که البته بنده معتقدم شبیه موضوع چای دبش در موضوع واردات برنج هم صورت گرفته است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با اشاره به موضوع واردات برنج، تصریح کرد: آقای رئیس جمهور وقتی تا ۳ میلیون تن برنج تولید کردیم؛ برای چه ۲ میلیون تن برنج وارد شده است؟ موضوع این است که این دو میلیون تن برنج را چه کسی وارد کرده است؟ آیا نیاز کشور ما ۲ میلیون تن برنج است که وارد شود؟ آقای رئیس جمهور ؛این دو میلیون تن برنج با چه ارزی وارد شده است؟ در حالی که ما امروز برای واردات دارو دچار مشکل تامین ارز هستیم؛ لذا از دستگاه‌های نظارتی درخواست دارم در این موضوع واردات برنج و ارزهای تعلق یافته ورود پیدا کنند.

 نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به طرح ساماندهی کارکنان شرکتی تاکید کرد: درخواست تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را دارم از هیئت رئیسه و همکاران درخواست دارم این موضوع را در شوراهای نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام پیگیری کنند؛ این موضوع به نتیجه برسد. همه ما می‌دانیم هیچ بار مالی ندارد و هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند؛فقط باعث قطع شدن دست سودجویان،واسطه‌ها و تامین امنیت شغلی می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: