۱۰۴۸۲
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید : ۷۵
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

منچستر سیتی راهی دیدار نهایی جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۳ شد.

منچستر سیتی راهی دیدار نهایی جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۳ شد.

به گزارش فراتیتر، دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۳ شامگاه سه شنبه بین دو تیم فوتبال «منچستر سیتی» انگلیس و «اوراوا ردز» ژاپن در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده عربستان سعودی برگزار شد و در این مسابقه تیم «منچسترسیتی» با برتری ۳ بر صفر برابر حریف خود موفق شد راهی دیدار نهایی شود.

گل‌های منچسترسیتی در این مسابقه را «هویبراتن »(۴۵+۱ - گل به خودی)، «متئو کواچیچ» (۵۳)، «برناردو سیلوا »(۵۹) به ثمر رساندند.

شاگردان «پپ گواردیولا» در حالی در این مسابقه به برتری رسیدند که تیم «اوراواردز» تلاش کرد با یک دفاع منسجم و پر تعداد مانع از گلزنی ستاره‌های منچستر سیتی شوند و توانستند ۴۵ دقیقه دوام بیاورند اما گل به خودی این تیم در اولین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول برنامه‌های این تیم را نقش بر آب کرد.

با آغاز نیمه دوم هم این تیم انگلیسی بود که کنترل بازی را در اختیار داشت و توانست با دو گل «کواچیچ» و «سیلوا» با سه گل از حریف خود پیش بیفتد و در ادامه بازی هم تیم ژاپنی نتوانست کاری از پیش ببرد.

این نخستین دیدار منچسترسیتی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان است و این تیم به عنوان نماینده اروپا مستقیماً راهی مرحله نیمه نهایی شده بود. تیم «اوراوا ردز» هم با پیروزی برابر «لئون» مکزیک به این مرحله راه پیدا کرد.

در دیگر دیدار این مرحله هم تیم «فلومیننزه» برزیل موفق شده بود با برتری برابر «الاهلی» مصر به دیدار نهایی صعود کند. به این ترتیب تیم‌های منچسترسیتی و فلومیننزه جمعه یک آذر دیدار نهایی این مسابقات را برگزار خواهند کرد تا قهرمان جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۳ مشخص شود.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: