۱۰۶۶۵
جمعه ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
تعداد بازدید : ۵۲
امروز ۱ دی ماه ۱۴۰۲ آخرین زمان برای ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه.

امروز ۱ دی ماه ۱۴۰۲ آخرین زمان برای ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه.

به گزارش فراتیتر، متقاضیان و واجدان شرایط خرید از سامانه یکپارچه وارداتی ها می توانند از میان سه گزینه موجود فقط یک مورد را طی سه روز آینده در لیست اولویت های خود قرار دهند.

خودروهای موجود در هفتمین عرضه سامانه

همان طور که گفته شد تمامی خودروهای حاضر در این سری قبلاً نیز به فروش رسیده اند و به علت عرضه مازاد شرکت های وارد کننده آن ها قرار است مجدداً به فروش برسند. زوتی DL5، جتا VS7 و VS5 سه خودرویی هستند که متقاضیان می توانند از چهارشنبه ۲۹ آذر ماه تا پایان روز جمعه یکم دی ماه آن ها را در اولویت بندی خود لحاظ کنند.

نام خودرو قیمت نهایی
زوتی DL5 ۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
جتا VS7 ۲,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جتا VS5 ۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰

شرایط لازم برای انتخاب اولویت در هفتمین سری عرضه

اولویت اول

کلیه متقاضیان محترم سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که اولویت آن‌ها مشخص شده لیکن تاکنون دعوت‌نامه دریافت نکرده‌اند.

اولویت دوم

کلیه متقاضیان محترم سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که در مرحله اول ثبت نام نموده و موعد زمانی تحویل خودرو آن‌ها پیش از این در فصول آتی و یا سال ۱۴۰۳ تعیین شده و تا کنون قراردادی منعقد نکرده و وجهی به حساب شرکت‌های خودرو ساز واریز نکرده‌اند.

اولویت سوم

کلیه متقاضیان محترم سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که در مرحله دوم ثبت نام نموده و موعد زمانی تحویل خودرو آن‌ها پیش از این در فصول آتی و یا سال ۱۴۰۳ تعیین شده و تاکنون قراردادی منعقد نکرده و وجهی به حساب شرکت‌های خودرو ساز واریز نکرده‌اند.

مشخصات فنی جتا VS7 و VS5

این دو خودرو کاملاً از لحاظ فنی یکسان هستند و برای هر دو آن ها از موتور و گیربکس مشابه استفاده شده است. پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ ساخت فولکس واگن و گیربکس ۶ سرعته AT آیسین در نظر گرفته شده برای این دو کراس اوور می تواند ۱۴۸ اسب بخار توان و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار چرخ های جلو قرار دهد.

به طور کلی پلتفرم VS5 و VS7 نیز با هم یکی است و این دو خودرو فقط در امکانات و آپشن های ایمنی و رفاهی با هم متفاوت اند.

مشخصات فنی زوتی DL5

زوتی DL5 پارس خودرو با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر ۴G15T که دست پرورده میتسوبیشی بوده و در میتسو کلت نیز از آن استفاده شده است، به بازار ایران عرضه خواهد شد. این پیشرانه ۱۴۴ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده اتوماتیک این کراس اوور چینی از نوع CVT است که توان را به چرخ های جلو منتقل می کند. این جعبه دنده قابلیت تعویض دنده مصنوعی ۶ سرعته را به همراه حالت برفی دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: