۱۰۸۹۴
دوشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید : ۹۰
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

علی نعمتی روزهای سختی را در پرسپولیس پشت سر می‌گذارد. عملکرد مدافع چپ پرسپولیس مدتی است به شدت توسط هواداران این تیم مورد انتقاد قرار گرفته است.

علی نعمتی روزهای سختی را در پرسپولیس پشت سر می‌گذارد. عملکرد مدافع چپ پرسپولیس مدتی است به شدت توسط هواداران این تیم مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش فراتیتر، با این وجود کادر فنی پرسپولیس به نعمتی اعتقاد دارد و تقریبا در همه بازی‌های این فصل از این بازیکن استفاده کرده است. این در حالی است که پرسپولیس یک مدافع چپ جوان به نام محمد مهدی احمدی را هم در اختیار دارد.

نعمتی در بازی دربی که با تساوی یک بر یک تمام شد عملکرد خوبی نداشت. او در وقت‌های تلف شده با خطای بی‌موردی که روی آرش رضاوند انجام داد یک پنالتی تقدیم استقلال کرد و با همان پنالتی بازی به تساوی کشیده شد. در بازی با شمس‌آذر داور، برخورد توپ با دست نعمتی را که البته انصافا در شرایط نامتعادلی رخ داد پنالتی تشخیص داد و کمی بعد به دلیل اعتراض نعمتی به او کارت زرد نشان داد.

پنالتی شمس آذر تبدیل به گل مساوی شد اما نعمتی در دقیقه 63 و با یک خطای خطرناک که البته عمدی نبود کارت زرد دوم را از داور گرفت و از بازی اخراج شد. بعد از این اتفاق پرسپولیس 10 نفره شد و فشار زیادی را تحمل کرد. اما پس از اخراج نعمتی پرسپولیس موفق شد گل دوم را هم به شمس آذر بزند و 3 امتیاز ارزشمند را بگیرد. حالا هواداران پرسپولیس به این نتیجه رسیده‌اند که پرسپولیس بدون نعمتی و 10 نفره بهتر از زمانی بازی می‌کند نعمتی در زمین حضور دارد و تیم 11 نفره است!

همین مساله باعث شده یک شوخی در فضای مجازی به راه بیفتد. هواداران پرسپولیس به شوخی خواستار به راه افتادن یک کمپین برای محرومیت نعمتی تا پایان فصل شده‌اند! چون معقتدند پرسپولیس بدون نعمتی بهتر بازی می‌کند. اگر نعمتی محروم شود یحیی گل‌محمدی هم دیگر نمی‌‌تواند از این بازیکن استفاده کند!

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: