۱۰۹۵۰
دوشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
تعداد بازدید : ۴۲
حق وردی با اشاره به پرداخت قسط اول قانون رتبه بندی معلمان برای بازنشستگان مشمول قانون، عنوان کرد: با پیگیری‌های کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به منظور اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان برای بازنشستگان،  صندوق بازنشستگی کشوری قسط اول معوقات رتبه بندی معلمان را پرداخت کرد.

حسین حق وردی با اشاره به پرداخت قسط اول قانون رتبه بندی معلمان برای بازنشستگان مشمول قانون، عنوان کرد: با پیگیری‌های کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به منظور اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان برای بازنشستگان،  صندوق بازنشستگی کشوری قسط اول معوقات رتبه بندی معلمان را پرداخت کرد.

به گزارش فراتیتر، نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، به طور میانگین صندوق بازنشستگی کشوری بابت معوقه ۳ ماه مهر، آبان و آذر امسال، ۶ میلیون و ۶۴۵ هزار تومان به حساب مشمولان واریز کرده است و تا پایان سال کلیه معوقات ناشی از رتبه‌بندی معلمان در صورت تامین اعتبار پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین صندوق بازنشستگی اعلام کرده است بر اساس قانون مصوب مجلس؛ به طور کلی ۲۰۰۰ میلیارد تومان بار مالی ناشی از اجرای رتبه‌بندی معلمان است و به طور میانگین باید برای هر فرد ۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معوقه پرداخت شود.

حق وردی اضافه کرد:  این ارقام پس از پیگیری‌های مکرر در کمیسیون با برگزاری جلسات نظارتی با مسئولان دستگاه‌های وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه، سازمان اداری و استخدامی و صندوق بازنشتگی کشوری به حساب معلمان واریز شد که حلقه اجرای قانون رتبه بندی ملعمان را کامل کرد.

برخی بازنشستگان مشمول هنوز ریالی دریافت نکرده‌اند

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ادامه داد: البته بر اساس گزارش‌های واصله مردمی برخی معلمانی که مشمول قانون رتبه بندی معلمان می‌شوند و پس از شهریور 1400 بازنشسته شده‌اند، هنوز قسط اول را دریافت نکردند که پیگیری واریز این ارقام برای جاماندگان خواهیم بود و این موضوع را از طریق وزارت آموزش و پرورش، صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان برنامه و بودجه دنبال خواهیم کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: