۱۱۱۹۵
پنجشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
تعداد بازدید : ۴۳
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

سرمربی پرسپولیس: بازی را خوب شروع کردیم و به گل نیز رسیدیم، ولی در اواخر مسابقه به‌خاطر همین فشردگی و اینکه باید به فکر بازی بعد هم باشیم، کارمان سخت شد.

سرمربی پرسپولیس: بازی را خوب شروع کردیم و به گل نیز رسیدیم، ولی در اواخر مسابقه به‌خاطر همین فشردگی و اینکه باید به فکر بازی بعد هم باشیم، کارمان سخت شد.

به گزارش فراتیتر، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نساجی اظهار داشت: سه امتیازی مهم را کسب کردیم. در هر صورت بازی‌های آخر نیم‌فصل و فشردگی مسابقات به نحوی است که حتماً باید نتیجه بگیریم و خودمان را بالای جدول نگه داریم. حساسیت بازی زیاد بود؛ بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کردیم. این را قبل از بازی به بچه‌ها گفته بودیم. بازی را هم خوب شروع کردیم و به گل نیز رسیدیم، ولی در اواخر مسابقه به‌خاطر همین فشردگی و اینکه باید به فکر بازی بعد هم باشیم، کارمان سخت شد.

 وضعیت نساجی در جدول طوری بود که باید امتیاز می‌گرفتند
وی در ادامه افزود: تعویض‌هایی هم داشتیم که نسبت به نیمه اول ناهماهنگ‌تر شدیم. به هر حال بابت گرفتن سه امتیاز خوشحالیم. نساجی هم  با جان و دل و دوندگی زیادی بازی کرد. وضعیت‌شان در جدول طوری بود که باید امتیاز می‌گرفتند. جا دارد از هواداران تشکر کنم که در این باد و سرما تیم را تشویق کردند. قطعاً بخش زیادی از نتیجه امروز و همه آن را مدیون هواداران هستیم. همچنین هواداران بانو که هر موقع در استادیوم هستند انرژی بیشتری می‌گیریم و از تک تک آنها تشکر می‌کنم.

من از برنامه فشرده مسابقات استقبال می‌کنم اما نه این شکل
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دلیل تعویض دانیال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی توضیح داد: همانطور که گفتم ما باید به فکر بازی بعد هم باشیم، به‌خاطر اینکه فشردگی بازی‌ها خیلی زیاد است. من خودم هم از برنامه فشرده استقبال می‌کنم، ولی اینجور فشردگی خیلی سخت است.

 

پالس‌های مثبت بازگشت لوکادیا فقط در فضای مجازی است
گل‌محمدی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره احتمال بازگشت لوکادیا به پرسپولیس و تأیید این موضوع از سوی رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت خاصی نشده است. پالس‌های مثبتی که می‌گویند فقط در فضای مجازی دیده شده است و در واقعیت تماسی نداشتیم. ما او را می‌خواهیم، اگر بیاید. نمی‌دانیم شرایط قرارداد او چطور است، اما پرسپولیس می‌تواند انتخاب خیلی خوبی برای این بازیکن باشد. بیشتر از اینکه به نفع پرسپولیس باشد، به نفع خود اوست، آنهم با توجه به شرایطی که نیم‌فصل اول داشتیم. مذاکره مستقیمی نداشتیم، اما صحبت در فضای مجازی و رسانه‌ها بوده است.

دوران سختی را طی می‌کنیم ولی کسب 3 امتیاز را یاد گرفتیم و بلدیم
وی در پاسخ به این پرسش که «چرا پرسپولیس امروز صلابت همیشگی را نداشت و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد؟»، گفت: بله! من بعد از بازی زیاد خوشحال نبودم. از سه امتیاز واقعاً خوشحالم، ولی ما نیمه دوم باید بتوانیم گل بزنیم. توپ‌گیری‌های خوبی هم داشتیم و محمد عمری نیز یک دروازه خالی را گل نکرد. ما در نیمه دوم پرس‌ خوبی داشتیم. باید بعد از اینکه از حریف توپ می‌گیریم انتخاب پاس‌مان خوب باشد. ما در بخش انتقال توپ ضعیف عمل کردیم. در نتیجه هم وقتی حریف توپ می‌گرفت کار برای ما سخت می‌شد و باید برمی‌گشتیم و دفاع می‌کردیم. این اتفاق چند بار در زمین افتاد، ولی در هر صورت هنوز کار داریم و شاید هنوز با تیمی که خودم دوست دارم و به چیزی که باید برسیم از لحاظ تاکتیکی و بدنی نرسیدیم. شاید بابت فشردگی مسابقات و مشکلاتی که از ابتدای فصل بود، به‌خصوص در بخش آسیایی انرژی زیادی از ما گرفته شد. یک دوران سختی را طی می‌کنیم ولی کسب سه امتیاز را یاد گرفتیم و بلدیم. بعضی از بازیکنان تجربه خوبی دارند و می‌توانند خوب مدیریت کنند تا بازی را ببریم؛ نمونه آن بیرانوند، رفیعی و عالیشاه هستند که تجربه خوبی دارند.

این بزرگی تیم ما را نشان می‌دهد که با یک موقعیت بازی را می‌بریم
«سرمربی نساجی اعتقاد داشت پرسپولیس یک موقعیت بیشتر نداشت و همان را تبدیل به گل کرد.»، خبرنگاری این نکته را به گل‌محمدی یادآور شد و از او پرسید: «نگاه شما به بازیکنان پایه چطور است؟» که سرمربی پرسپولیس در واکنش به طرح این سوال توضیح داد: این بزرگی تیم ما را نشان می‌دهد که با یک موقعیت بازی را می‌بریم، ولی اینطور نبود. ما فرصت‌های خوبی در نیمه اول داشتیم و در نیمه دوم هم تک به تک محمد عمری مشخص بود. مربیان پایه بازیکنان خوبی را استعدادیابی کردند و از همه آنها تشکر می کنم. زحمات زیادی کشیدند تا تیم خوبی بسازند و ما هم سعی کردیم از این بازیکنان جوان بیشتر استفاده کنیم. خودم دوست دارم که تیم بتواند از پایه‌ها بازیکن بگیرد و استفاده کند.

سرلک قطعاً در نیم‌فصل دوم با ما نیست
گل‌محمدی راجع به موضوع سربازی محمد عمری و میلاد سرلک هم اظهار داشت: میلاد سرلک قطعاً این اتفاق برایش افتاده و نمی‌تواند در نیم‌فصل دوم ما را همراهی کند. عمری هم طی صحبتی که با او کردم به نظرم بتواند با ما ادامه دهد. اطلاع دقیقی درباره او ندارم. اگر به سربازی رفتند که خدمت مقدس سربازی است و هر کسی به این دوران می‌رسد، باید آن را طی کند. ما باید سعی کنیم در نیم‌فصل دوم بازیکنان جایگزین پیدا کنیم؛ هر چند خیلی سخت است و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

نیم‌فصل امسال به اندازه 2 فصل بر من گذشت
وی گفت: من هیچ فصلی را یاد نمی‌آید با این مشکلات کار را شروع کنیم. با مصدومیت‌های زیادی که برای بچه‌ها پیش آمد. امیری که نیم‌فصل را از دست داد، پورعلی‌گنجی و سلمانی که رباط دادند و حتی عالیشاه و ترابی که مصدوم شدند. در مقطعی از فصل 15، 16 بازیکن ما مریض شده بودند. نیم‌فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. این نیم‌فصل اندازه دو فصل بر من گذشته است. تعطیلی و وقفه‌های زیاد پیش آمد و به نظرم خیلی اذیت شدیم. راجع‌به جزئیات خیلی نمی‌خواهم صحبت کنم، ولی نیم‌فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. یک بازی دیگر هم هنوز باید در رفسنجان انجام دهیم و کارمان تمام نشده است. امیدوارم روندی را در تعطیلات سپری کنیم که منجر به تقویت تیم شود. این خیلی مهم است و برای همه کسانی که به پرسپولیس می‌آیند آرزوی موفقیت می‌کنم.

باهویی در زمان گرم کردن مصدوم شد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره وضعیت نبیل باهویی به خبرنگاران گفت: بیل باهویی قرار بود از ابتدا در بازی باشد، ولی متأسفانه در هنگام گرم کردن همسترینگش کش آمد و نتوانست به این دلیل بازی کند.

در مجموع تیم ملی خوب و باتجربه‌ای داریم
گل‌محمدی در پایان درباره تیم ملی ایران و پیش‌بینی‌اش از جام ملت های آسیا خاطر نشان کرد: ما در مجموع تیم خوب و باتجربه‌ای داریم. ما سختی و فشردگی‌اش را کشیدیم و از آن طرف امیدوارم تیم ملی موفق باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: