۱۱۲۶۲
جمعه ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
تعداد بازدید : ۴۹
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

پیشکسوت فوتبال ایران تأکید کرد که استقلال برای نیم فصل دوم نیاز دارد در خط دفاع و حمله تقویت شود.

پیشکسوت فوتبال ایران تأکید کرد که استقلال برای نیم فصل دوم نیاز دارد در خط دفاع و حمله تقویت شود.

به گزارش فراتیتر، منصور رشیدی، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال پس از دربی دو بازی انجام داد که نساجی مازندران را با نمایش خوب شکست داد و در زمین گل‌گهر سیرجان به تساوی دست یافت. گل‌گهر تیم خوبی دارد و همچنان اثراتی که امیر قلعه‌نویی روی این تیم گذاشته است، دیده می‌شود و ادامه خواهد داشت. بازی گل‌گهر و استقلال روی هم رفته دلچسب نبود و دو تیم بازی درگیرانه انجام دادند.

وی افزود: استقلال در خط دفاعی ضعف دارد و در خط حمله نیز پس از رفتن محمد محبی و مهدی قایدی نتوانسته‌ زوج خوبی تشکیل بدهند. هافبک‌ها در وسط زمین خیلی تلاش می‌کنند ولی مشکل اصلی استقلال علاوه بر خط دفاعی، نبود فوروارد شش دانگ است که حتما باید نیم فصل تیم را تقویت کنند. جواد نکونام اعلام کرده است نیاز به 5 بازیکن جدید دارد که فکر کنم بیشتر در خط دفاع و حمله باشد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در رابطه با اینکه اردوی تیم ملی برای شرکت در جام ملت‌های آسیا از هفته آینده آغاز می‌شود، گفت: تاکنون هر بازی تدارکاتی بوده برای تیم ملی فراهم شده است. ما لژیونرهای بسیار خوبی داریم اما فوتبال ما لاک‌پشتی جلو می‌رود و تیم‌های خاورمیانه و ژاپن و کره‌جنوبی با سرعت جِت در حال حرکت هستند. صحبتی به حالت طنز کردند و گفتند ژاپن به همه تیم‌های قدرتمند 4 گل می‌زند و بهتر است مسابقاتش را در اروپا برگزار کند!

رشیدی خاطرنشان کرد: امیر قلعه‌نویی مربی کارکشته‌ای است اما می‌داند که تیم ملی باید پوست اندازی کامل انجام دهد تا برای جام جهانی بعدی به مشکل نخوریم. بسیاری از بازیکنان فعلی تیم ملی بالای 30 سال سن دارند. باید از همین حالا توجه به استعدادها در رده‌های پایه آغاز شود. شاید به دلیل میانگین سنی برای مسابقات رسمی بعدی 40 درصد بازیکنان فعلی را نداشته باشیم.

منبع: تسنیم
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: