۱۱۰۱۷
سه‌شنبه ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
تعداد بازدید : ۴۱
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سرمربی تیم ملی آلمان اجازه نمی‌دهد انتقاد یا فشارها تمرکزش را به هم بریزد.

سرمربی تیم ملی آلمان اجازه نمی‌دهد انتقاد یا فشارها تمرکزش را به هم بریزد.

به گزارش فراتیتر، شش ماه تا شروع رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ باقی‌ مانده است و آلمان به دلیل میزبانی، در رقابت‌های انتخابی یورو حضور نداشت و تنها در دیدارهای دوستانه به میدان رفت و در آنها خوب ظاهر نشد. نتایج ضعیف آلمان باعث برکناری هانسی فلیک شد و بعد از آمدن ناگلزمان نیز تغییر زیادی در بحث نتیجه ایجاد نشد و آلمان چهار بازی برگزار و در آنها تنها یک برد را کسب کرد. دو شکست اخیر برابر اتریش و ترکیه باعث شده است تا انتقادها از ناگلزمان هم زیاد شود و باید دید ژرمن‌ها در یورو ۲۰۲۴ که میزبانش نیز هستند چه نتایجی را کسب خواهند کرد.

یولیان ناگلزمان به ZDF گفت: می‌دانم هواداران از شرایط تیم راضی نیستند. انتقادات هواداران همیشه بوده و هست و طبیعی است که آنها می‌خواهند تیم ملی متفاوتی را ببینند. اگر درک داشته باشید، می‌توانید با انتقادات مقابله کنید. من قبلاً خیلی روزنامه می‌خواندم اما واقعاً دیگر این کار را نمی‌کنم. خواهرم به من زنگ می‌زند و می‌گوید: شنیدی چه می‌گویند؟ به او می‌گویم نمی‌خواهم بدانم. فشار وجود دارد. این در فوتبال کاملاً طبیعی است. همه کار شما را هر روز ارزیابی می‌کنند؛ نه فقط من، بلکه بازیکنان اما من معتقدم وقتی به بازی افتتاحیه مونیخ برسیم، اول از همه باید احساس شادی و از امتیاز میزبانی به بهترین شکل استفاده کنیم. البته می‌دانستم و می‌دانم که بازی در یورو سخت است.

آلمان سال ۱۹۸۸ میزبان یورو بود و اکنون برای دومین بار میزبانی یورو را بر عهده دارد و امیدوار است بتواند بعد از عملکرد ضعیفش در جام جهانی قطر بتواند در خانه و در حضور هوادارانش جبران مافات کند.

ناگلزمان در بخش بعدی گفت: زمان زیادی تا شروع یورو نداریم و باید از این زمان به بهترین شکل برای موفقیت استفاده کرد.

لئون گورتسکا نیز امیدوار است برای حضور در یورو در تابستان آینده در فهرست تیم ملی آلمان قرار داشته باشد. او می‌داند رقابت زیادی در خط هافبک وجود خواهد داشت اما این بازیکن ۲۸ساله مطمئن است می‌تواند خودش را نشان دهد. در نهایت یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن‌مونیخ، درباره نحوه عملکرد گورتسکا و همچنین در مورد اینکه چه کسانی در فهرست نهایی خواهند بود، قضاوت خواهد کرد.

گورتسکا در صحبت‌هایی گفت: هنوز تا تابستان زمان زیادی باقی است. بسیار مهم است که همه ما بدانیم حداکثر تا تابستان چه کنیم. ما مربی‌ای داریم که برنامه‌ریزی بسیار خوبی دارد و ایده‌ای دارد که هر بازیکن باید کجا بازی کند. ما می‌توانیم به آن تکیه کنیم و در یورو بدرخشیم.

تیم ملی فوتبال آلمان در دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۲۴ باید در ورزشگاه آلیانس‌آه‌رنای شهر مونیخ به دیدار اسکاتلند برود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: