۱۰۷۴۵
شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید : ۴۱
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

جمال موسیالا گفت آلمان می‌تواند مانند آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ با روحیه بالا قهرمانی در یورو را در خانه نگه دارد.

جمال موسیالا گفت آلمان می‌تواند مانند آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ با روحیه بالا قهرمانی در یورو را در خانه نگه دارد.

به گزارش فراتیتر، شش ماه قبل از شروع رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، ناامیدی زیادی در فوتبال آلمان وجود دارد. به نظر می‌رسد تیم ملی آلمان آماده حضور خوب در این رقابت‌ها نیست. با این حال جمال موسیالا، استعداد بایرن، می‌گوید او تنها به فکر قهرمانی در این رقابت‌هاست.

موسیالا درباره حضور در یورو ۲۰۲۴ گفت: آرژانتین را در جام جهانی ۲۰۲۲ دیدیم که بازیکنانش با روحیه بالایی که داشتند توانستند قهرمان شوند. شخصاً می‌خواهم قهرمان اروپا شوم. وقتی یک تورنمنت شروع می‌شود باید تنها برای قهرمانی تلاش کنید. میزبانی در یورو برای یک بازیکن شاید فقط یک بار در دوران حرفه‌ای‌اش رخ دهد و باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم. همه آلمان پشت ماست و روحیه‌ای عالی ایجاد خواهد شد.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش نیز گفت: از خودم و بازی خودم توقعات زیادی دارم. البته می‌خواهم عناوین بزرگی را در دوران حرفه‌ای کسب کنم. همان طور که گفتم یورو در آلمان برگزار می‌شود و این یک انگیزه بزرگ است. فرصتی عالی برای نشان‌دادن خودمان داریم.

این بازیکن ۲۰ساله تاکنون ۲۵ بازی ملی انجام داده است. او در دو بازی مقابل ترکیه و اتریش به دلیل مصدومیت غایب بود که هر دو دیدار با شکست آلمان همراه شد.

آلمان سال ۱۹۸۸ میزبان یورو بود و اکنون برای دومین بار میزبانی یورو را بر عهده دارد و امیدوار است بتواند بعد از عملکرد ضعیف در جام جهانی قطر بتواند در خانه و در حضور هوادارانش جبران مافات کند. البته کارش برای قهرمانی سخت است. آنها همچنین در سال ۱۹۷۴ و ۲۰۰۶ میزبانی بزرگترین رویداد جهانی فوتبال یعنی جام جهانی را بر عهده داشتند. آلمان در یورو با اسکاتلند، مجارستان و سوئیس همگروه است.

موسیالا می‌خواهد در زمان مناسب درباره قراردادش با بایرن‌مونیخ تصمیم بگیرد. این بازیکن ۲۰ ساله درباره تمدید قراردادش با بایرن هم گفت: قراردادم تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد. بنابراین همه چیز خیلی خوب پیش می‌رود. با توماس توخل احساس خیلی خوبی دارم.

این بازیکن همچنین درباره هری کین که با مبلغی حدود ۱۰۰ میلیون یورو از تاتنهام به بایرن‌مونیخ آمد، گفت: هری کین یک گلزن برجسته است که می‌توانم خیلی خوب با او هماهنگ شوم. برای او مهم است که بتواند در مونیخ قهرمانی‌های زیادی را کسب کند.

موسیالا که سال ۲۰۱۹ از چلسی به تیم بایرن‌مونیخ پیوست در ۱۴۳ بازی برای بایرن ۳۶ گل به ثمر رسانده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: