۱۰۴۷۰
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
تعداد بازدید : ۴۸
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

مولر تاکنون ۶۸۴ بازی برای تیم اصلی بایرن به میدان رفته و ۲۳۷ گل به ثمر رسانده و ۲۶۱ پاس گل هم داده است.

مولر تاکنون ۶۸۴ بازی برای تیم اصلی بایرن به میدان رفته و ۲۳۷ گل به ثمر رسانده و ۲۶۱ پاس گل هم داده است.

به گزارش فراتیتر، ملی‌پوش کهنه کار آلمانی برای امضای قرارداد جدید با سران باشگاه بایرن‌مونیخ به توافق رسید و بر این اساس تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۵ در جمع مونیخی‌ها باقی خواهد ماند.

سران باشگاه بایرن‌مونیخ امروز با عبارت "۲۵ سال برای شماره ۲۵ ما" این خبر را به صورت رسمی تایید کردند. کریستوف فروند مدیر ورزشی بایرن‌مونیخ بعد از اعلام رسمی این خبر گفت: بسیار خوشحالیم که توماس مولر یک فصل دیگر در اف سی بایرن می‌ماند. او یک رهبر در داخل و خارج از زمین است، همیشه یک الگو و برای کل تیم بسیار ارزشمند است. توماس با رفتار مثبت خود در داخل و خارج از زمین به هر تیمی فشار می‌آورد. نحوه بازی او برای تیم بسیار هوشمندانه است.

گفتنی است مولر تاکنون ۶۸۴ بازی برای تیم اصلی بایرن به میدان رفته و ۲۳۷ گل به ثمر رسانده و ۲۶۱ پاس گل هم داده است.

او پس از سپ مایر (۷۰۶) در رده دوم لیست حضور تمام دوران باشگاه قرار دارد. این بازیکن ۳۴ ساله عناوین مختلف قهرمانی را از آن خود کرده که از آن جمله می‌توان به ۱۲ بار قهرمانی بوندسلیگا، قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا،‌ قهرمانی در جام‌جهانی فوتبال در سال ۲۰۱۴ اشاره کرد. او اولین بازی خود در بوندسلیگا را در ۱۵ آگوست ۲۰۰۸ در آلیانز آرنا انجام داد، مولر با احتساب حضور در تیم اصلی، ذخیره و زیر ۱۹ سال تا کنون ۷۷۲ بار در بازی‌های رقابتی برای بایرن به میدان رفته و ۲۷۹ گل به ثمر رسانده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: