۱۱۲۵۵
جمعه ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
تعداد بازدید : ۱۲۸
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال یکشنبه پیش رو تشکیل می‌شود تا در مورد گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی تصمیم‌گیری شود.

جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال یکشنبه پیش رو تشکیل می‌شود تا در مورد گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی تصمیم‌گیری شود.

به گزارش فراتیتر، پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از رقابت‌های انتخابی المپیک آغاز شد و بعد از نتایج ضعیفی که تیم با هدایت بهروز عطایی به دست آورد، فدراسیون با عذرخواهی از مردم وعده داد که والیبال ایران با هدایت یک مربی خوب خارجی بار دیگر خود را به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند معرفی خواهد کرد.

به این ترتیب محمدرضا داورزنی رئیس وقت فدراسیون والیبال روند بررسی و رایزنی با گزینه‌های مختلف را آغاز و پس از مدتی اعلام کرد: "از ۱۲، ۱۳ مربی به ۴، ۵ نفر رسیده‌ایم که در حال بررسی آنها هستیم. باید ببینیم کدام‌شان برای تیم ملی اثرگذارتر هستند چون سال آینده سال سختی است. "

در ادامه جانلورنزو بلنجینی، ویتال هاینن، روبرتو پیاتزا، ولادیمیر آلکنو، پیمان اکبری و سعید معروف به عنوان ۶ گزینه نهایی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران تا المپیک ۲۰۲۸ معرفی شدند اما پایان دوران ریاست چهارساله داورزنی باعث شد که مذاکرات تا حدودی متوقف شود و گزینه‌ها نیز تغییر کنند.

وحید مرادی پس از آنکه به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال انتخاب شد از چهار گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی والیبال رونمایی کرد. بر این اساس روبرتو پیاتزا، ولادیمیر آلکنو، سعید معروف و توماس توتولو نفراتی بودند که عنوان شد قرار است کمیته فنی فدراسیون در مورد آنها تصمیم‌گیری کند تا در نهایت ظرف یکی دو ماه آینده تکلیف سرمربی تیم ملی روشن شود.

با این حال باز هم این گزینه‌ها تغییر کردند و در آخرین خبری که فدراسیون والیبال به صورت رسمی مطرح کرده است ویتال هاینن (بلژیک)، آنجلو لورنزوتی (ایتالیا)، سعید معروف (ایران) و روبرتو پیاتزا (ایتالیا) چهار گزینه اصلی مدنظر برای هدایت تیم ملی والیبال ایران هستند.

با توجه به اینکه وحید مرادی پیش از این گفته بود نباید سرمایه‌هایی چون سعید معروف را بسوزانیم احتمال سرمربیگری معروف تا حدودی کمتر است شاید بیشتر شانس حضور در نیمکت تیم ملی به عنوان مربی را داشته باشد.

جلسه کمیته فنی فدراسیون یکشنبه، ۱۰ دی برگزار می‌شود تا چهار گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال کشور مورد بررسی قرار گیرند و در مورد گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران تصمیم‌گیری شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: