۱۱۴
پنجشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید : ۵۸۳
اقتصادی ایران

تیتر یک خبر ویژه

هر روز با کدال
سه شرکت شرکت سرمايه‌گذاری صنايع پتروشيمی، شرکت کشتيرانی دريای خزر و ‌شرکت تجارت الکترونيک پارسيان کيش که با نمادهای «وپترو»، «حخزر» و «تاپکيش» در حال فعالیت هستند در سامانه کدال اطلاع‌رسانی کردند. 

به گزارش روی تیتر، سه شرکت شرکت سرمايه‌گذاری صنايع پتروشيمی، شرکت کشتيرانی دريای خزر و ‌شرکت تجارت الکترونيک پارسيان کيش که با نمادهای «وپترو»، «حخزر» و «تاپکيش» در حال فعالیت هستند در سامانه کدال اطلاع‌رسانی کردند. 

«وپترو»: شرکت سرمايه‌گذاری صنايع پتروشيمی در سامانه کدال در اطلاعیه‌ای از توقيف تعدادی از سهام متعلق به اين شرکت خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه، تعدادی از سهام این شرکت که با نماد «وپترو» در بازار سهام در حال فعالیت است در تاریخ 18 خرداد ماه سال جاری توسط بانم اقتصاد نوین توقیف شده است.

«حخزر»: شرکت کشتيرانی دريای خزر نیز که با نماد «حخزر» به فعالیت مشغول است روز گذشته از سیلوی 45000 تنی بندر انزلی برای نخستین بار بهره‌برداری کرد.

«تاپکيش»: ‌شرکت تجارت الکترونيک پارسيان کيش با نماد «تاپکيش»، روز گذشته در اطلاعیه‎ای از تغييرات اساسی در قراردادهای مهم و روش ماژول مشترك تلفن به شرکت اپراتور تلفن خبر داد.

این قرارداد به مبلغ 202,125 میلیون ریال بسته شده و قرار است در تاریخ یک شهریور ماه سال 98 این تغییرات اجرا شود. 40 درصد از این قرارداد تا پایان سال مالی جاری محقق خواهد شد و مابقی در سال مالی بعد انجام خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: