۱۱۴۰۲
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
تعداد بازدید : ۶۷
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال خیلی زود پاسخ اظهارات علی خطیر مدیرعامل استقلال را داده است.

به گزارش فراتیتر، علی خطیر در کنفرانس خبری پس از بازی برابر پیکان که با پیروزی 2 بر یک آبی‌پوشان تمام شد، حرف‌هایش را با خبرنگاران با نیش و کنایه به سپاهان آغاز کرد. او معتقد است نباید 4 امتیاز به سپاهان بازگردانده می‌شد و از سوی دیگر ادعا کرد که این باشگاه هزار میلیارد تومان برای نقل و انتقالات کنار گذاشته است.
این حرف‌های خطیر خیلی زود با واکنش باشگاه سپاهان همراه شده و صادق میرصالحیان درباره مواضع او اینطور نوشته است: «رقمی که آقای خطیر برای بودجه باشگاه سپاهان به آن اشاره کرده، "جعلی" است.»
او ادامه داده است: «در ضمن اگر ایشان از رای بدوی پرونده سپاهان ناراحت است، برود در CAS شکایت کند؛ البته این کار را نخواهد کرد چون آوازه فاجعه‌ای که اسم سقف بودجه را دارد و خود او یکی از نویسندگان آن است، جهانی خواهد شد.»

در بخش دیگری از صحبت‌های مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با اشاره به صدور مجوز ملی برای استقلال نوشته است: «اما کمیته انضباطی باید توضیح دهد که چرا دریافت مجوز ملی برای تخلف ۲۵ میلیاردی سقف بودجه استقلال را به جای اینکه از کمیته مجوز حرفه‌ای استعلام بگیرد، از سازمان لیگ سراغ گرفت. اصلا زمان صدور مجوز حرفه‌ای تمام شده‌بود. چگونه به استقلال مجوز دادند؟؟

1972970
منبع: varzesh3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: