۱۱۳۹۴
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید : ۵۴
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سرمربی ملوان
سرمربی ملوان در خصوص شایعات حضور بازیکنان سرباز در تیمش گفت: فعلا به بازیکن سرباز فکر نمی‌کنیم.

سرمربی ملوان در خصوص شایعات حضور بازیکنان سرباز در تیمش گفت: فعلا به بازیکن سرباز فکر نمی‌کنیم.

به گزارش فراتیتر، مهدی تارتار اظهار کرد: سعی می‌کنیم بازیکنان سربازی را جذب کنیم که قدر این پیراهن را بدانند و قرار نیست از بالا نگاه کنند و باید بدانند به تیم بزرگی آمده‌اند.

وی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلومینیوم اراک گفت: بازی فردا مثل همه بازی‌های این فصل، سخت خواهد بود. هر دو تیم امسال شرایط مشابه به هم داشتند و تغییرات گسترده‌ای در کادر فنی و بازیکنانشان اتفاق افتاد ولی انصافا هر دو تیم عملکرد خوبی تا اینجای لیگ داشته‌اند.

تارتار ادامه داد: خیلی راجع به تیم خودمان صحبت نمی‌کنم اما آلومینیوم با این همه تغییرات، عملکرد خوبی با مجتبی حسینی داشته و هفته گذشته سپاهان قدرتمند را شکست دادند؛ در مجموع رقابت سختی را برای هر دو تیم در بازی فردا پیش‌بینی می‌کنم.

وی افزود: ما هم امسال شرایط خوبی داشته و بازیکنان ما به خودباوری خوبی رسیده‌اند. در ۱۴ مسابقه گذشته ملوان در این فصل، همه تیم‌ها برای نباختن مقابل ما به میدان آمده‌اند که این مساله برای ما خیلی خوب است. این نشان می‌دهد که ما بازیکنان با کیفیتی داریم که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. امیدوارم فردا هم بازیکنان ما تمرکز بالایی داشته باشند و کم‌اشتباه کار کنند تا نمایش خوبی ارائه دهیم.

تارتار گفت: مسعود زائرکاظمینی دچار مصدومیت شده و همراه ما نیست. یکی، دو مورد مصدومیت جزئی داریم که برای بازی فردا رفع خواهد شد.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: